Thunder Skrivet 10 April 2004 Rapport Dela Skrivet 10 April 2004 Jag har inte fått några på detta forum bara på gamla överförde dem Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Heaz Skrivet 10 April 2004 Rapport Dela Skrivet 10 April 2004 Jag har inte fått några på detta forum bara på gamla överförde dem Jag har fått alla mina tre på detta forum. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 10 April 2004 Rapport Dela Skrivet 10 April 2004 (redigerat) va glada att ni inte är avstängda änn Redigerat 10 April 2004 av -=jedi knight=- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anorectic Skrivet 10 April 2004 Rapport Dela Skrivet 10 April 2004 Sandra.... e du möjligen admins tjej? *fnissar ihjäl mej* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 10 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 10 April 2004 (redigerat) Genom att fråga mig om man får bli moderator så förstör man sina chanser rätt fint. Bara att följa reglerna, vara inne lite då och då samt skriva en del på ett seriöst sätt. En stor bonus är även att anmäla inlägg som man ser bryta mot reglerna.När man anmäler..Då kommer det ju upp en sån här grej som när man skriver ett inlägg...vad t ex ska man skriva där??ska man skriva..kan Mod/admin låsa dena tråd eller?? Redigerat 26 Juli 2004 av Shanks Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 10 April 2004 Rapport Dela Skrivet 10 April 2004 ZuperZonic- gud, du skämmer ut mej! *jagar å klipper till ZZ* Silver Star- där ska du fylla i varför du tycker tråden ska låsas Sandra- Grattis till att du blitt mod. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Imaginary Skrivet 10 April 2004 Rapport Dela Skrivet 10 April 2004 De är ju kul me en till kvinnlig mod Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 10 April 2004 Rapport Dela Skrivet 10 April 2004 De är ju kul me en till kvinnlig mod Det är det väl inte för att vi inte har några. Grattis Sandra jag har inte sett dig så aktiv här i forumen (jag har faktiskt inte sett dig alls) jag undrar vart du brukar finnas (i vilket ämne) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 10 April 2004 Rapport Dela Skrivet 10 April 2004 Sandra>> Ta inte illa upp men, who the hell are you? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 11 April 2004 Rapport Dela Skrivet 11 April 2004 (Manga Master @ 10/04-2004 20:44:00) De är ju kul me en till kvinnlig mod Det är det väl inte för att vi inte har några. Grattis Sandra jag har inte sett dig så aktiv här i forumen (jag har faktiskt inte sett dig alls) jag undrar vart du brukar finnas (i vilket ämne) Jag har aldrig varit en kille... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 11 April 2004 Rapport Dela Skrivet 11 April 2004 (redigerat) (Draghon @ 11/04-2004 10:50:02) (Manga Master @ 10/04-2004 20:44:00) De är ju kul me en till kvinnlig mod Det är det väl inte för att vi inte har några. Grattis Sandra jag har inte sett dig så aktiv här i forumen (jag har faktiskt inte sett dig alls) jag undrar vart du brukar finnas (i vilket ämne) Jag har aldrig varit en kille... Jag har inte sagt det Jag skrev det är väl inte för att vi inte har några Då menar jag att vi har tjej mods Redigerat 11 April 2004 av Manga Master Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 11 April 2004 Rapport Dela Skrivet 11 April 2004 MEN...jag e en TJEJ...och en MOD! Fatta de nu!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg