Satisfaction Skrivet 5 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2009 (redigerat) Halloj. Saken är att datorn min har börjat låta oerhört på sista tiden. Fläkten t.ex. Och jag har ingen superdator direkt, och det märks när jag startar t.ex WoW, eller någonting annat liknande. För den fungerade ju ganska felfritt tidigare. Och då leder det mig till min fråga: Kort och enkelt, är den på väg att ta slut? Har haft den i ungefär ett år, fixade mer internminne i november förra året.(Från 1GB till 2GB) För även om jag inte är nån expert på vad som sitter inuti en dator, tycker jag att den jobbar extremt ljudligt när man har mer än 3 aktiviteter uppe. Just wonderin' Redigerat 5 Maj 2009 av Hetfield05 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Frusciante2 Skrivet 5 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2009 Jadu våran dator gjorde också så. Då rensade vi datorn. Inget hände. Sedan tog vi isär den och dammsög den. Då blev det bättre. Så mitt tips till dig är att dammsuga datorn! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst patrikking Skrivet 5 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2009 HAHHA LoL!!! ((((((Lyssna på knäppa kilen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darmor Skrivet 5 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2009 Att damsuga datorn funkar faktiskt otroligt bra, har gjort det själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 5 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2009 Tänk på att vara försiktig när du dammsuger så att du inte skadar något och kom inte i kontakt med någon komponent. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gothikaboy Skrivet 5 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2009 (redigerat) HAHHA LoL!!! ((((((Lyssna på knäppa kilen Om man inte kan någonting om datorer, eller om du inte har någon logik kvar i skallen så svarar man som den här killen. Damm stoppar komponenter ifrån att fungera så fort som de borde. Redigerat 5 Maj 2009 av gothikaboy Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 5 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2009 kan va din hårdisk som är knasig. testa med att blåsa rent i datorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desajn Skrivet 6 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2009 Som dom andra säger, dammsuga kan också få datorn att må bättre. Samma om du kanske rensar på onödiga saker som lägger sig lite överallt. Så som cookies, tempfiler, loggfiler m.m Så dammsug i datorn försiktigt, dock gillar jag inte att använda dammsugaren i datorn, eftersom det kan komma stötar om man håller den för nära kretskorten. Och det är inget bra. Sen kan du ju alltid ladda ned Ccleaner och rensa på lite gammalt skräp, som ligger i alla hörn i hårddisken/hårddiskarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Payback Skrivet 6 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2009 Kan vara något simpelt som att du har en cd-skiva i, dom låter förjävligt mycket när man glömmer dom kvar i. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 6 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2009 Använd istället hårtork på kallt läge istället för dammsugare, dammsugare ger stötar som skadar komponenter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desajn Skrivet 7 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2009 Kan alltid ha hårtorken och blåsa, sen dammsugaren lite utanför. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 7 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2009 Nej, skit i dammsugaren. Använd en tandborste och hårtork på kallläge. Hårtorken tar bort allting löst och tandborsten kan finskrubba. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.