Doglovers Skrivet 9 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2009 Om du absolut inte har något att göra, vad gör du då? Ex. 1. om du inte har internet eller bra tv kanaler. 2. om det regnar 3. om det åskar 4. om ingen svarar i telefon eller är hemma 5. Andra förslag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Darkshiver Skrivet 9 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2009 Spelar trummor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 9 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2009 Måla, göra läxor? :P, umgås med familjen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst caru Skrivet 9 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2009 (redigerat) Rita, PSP, fyrhjuling(mycket roligare om det regnar), läsa, spela kort. Jag har fler grejer men orkar inte skriva alla ;P Redigerat 9 Maj 2009 av caru Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 9 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2009 Musik på mobilen och en bra bok. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 9 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2009 Spela sällskapspel, dom är faktist mycket roligare om det är åska och dåligt väder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 9 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2009 Om det regnar går jag ut lol. Regn <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst MacGyver Skrivet 9 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2009 Läser. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 9 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2009 Om du absolut inte har något att göra, vad gör du då? Inget antar jag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 9 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2009 Då får väl samla på dig några offline spel tills detta scenariot inträffar. Annars så kan man göra en grej som jag skulle skrivit om detta var vuxenforumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aeyz Skrivet 9 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2009 (redigerat) Om du absolut inte har något att göra, vad gör du då? Ex. 1. om du inte har internet eller bra tv kanaler. 2. om det regnar 3. om det åskar 4. om ingen svarar i telefon eller är hemma 5. Andra förslag? 1. Spela offline spel, ritar eller läser 2. Går ut självklart! Regn <33 3. går ut och kollar :) 4. Ritar, läser eller spelar Redigerat 9 Maj 2009 av Xye Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 9 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2009 Skulle väl läsa nåt, eller spelat nåt offline spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.