Xade Skrivet 10 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2009 (redigerat) Ta något seriöst engelskt namn, jag måste säga att jag hatar oseriösa namn och svenska namn ;) Sök på "Name generator" på google så kan man hitta massa sidor som ger fantasy och andra namn. Förresten, använd http://www.fuska.se/forum/Troud_Foer_Tips_...amn-t87070.html istället för att göra nya trådar. Redigerat 10 Maj 2009 av Xade Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aeyz Skrivet 10 Maj 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2009 Ta något seriöst engelskt namn, jag måste säga att jag hatar oseriösa namn och svenska namn ;) Sök på "Name generator" på google så kan man hitta massa sidor som ger fantasy och andra namn. Förresten, använd http://www.fuska.se/forum/Troud_Foer_Tips_...amn-t87070.html istället för att göra nya trådar. kk. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aeyz Skrivet 10 Maj 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2009 (redigerat) Sry för dubbelt inlägg men fortsätt gärna! :) Redigerat 10 Maj 2009 av Xye Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HaSsE93 Skrivet 12 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2009 Thanor Ilathurn Barfes Runkharn Hugarvin Zavorni Nuvari Lorvary Lopurna Daerniv Dirvany Waret Tyringas Turfak Vufnar Cearalyk kom på alla namnen själv. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zkAro Skrivet 12 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2009 Thanor Ilathurn Barfes Runkharn Hugarvin Zavorni Nuvari Lorvary Lopurna Daerniv Dirvany Waret Tyringas Turfak Vufnar Cearalyk kom på alla namnen själv. Haha, det var kul det namnet :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mickeh Skrivet 12 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2009 Mages ska alltid ha cheesy names så e de bara! typ fierstarteR osv osv Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aeyz Skrivet 13 Maj 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2009 Mages ska alltid ha cheesy names så e de bara! typ fierstarteR osv osv Man får ha vad för namn man vill! :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 14 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2009 Nograt? :> Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 15 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2009 Ta något seriöst engelskt namn, jag måste säga att jag hatar oseriösa namn och svenska namn ;) Jag hatar folk med seriösa namn, mkt softare att ha ett oseriöst namn. Tabascopanda Fågelbäver Bäverpanda Kalasklas heter några av mina alts :> Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 15 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2009 Ta något seriöst engelskt namn, jag måste säga att jag hatar oseriösa namn och svenska namn ;) Jag hatar folk med seriösa namn, mkt softare att ha ett oseriöst namn. Tabascopanda Fågelbäver Bäverpanda Kalasklas heter några av mina alts :> Inte? Det ser retarderat ut, typ, folk man inte snackar med Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 15 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2009 Jag har inget emot oseriösa namn, vissa kan tillochmed ge ett litet skratt :) Det kan finnas oseriösa namn som är bättre än seriösa och tvärt om men alla har förmodligen olika åsikter om det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 16 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2009 ped0r0b0t ped0undead pedob0i Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg