Hoppa till innehåll

Vad Tycker Du Är Läskigast Just Nu?


Nacke3000
 Dela

Vad är läskigast just nu?  

73 medlemmar har röstat

Du har inte behörighet att rösta eller se resultaten från denna omröstningen. Vänligen logga in eller bli medlem för att rösta.

Rekommendera inlägg

  • Svar 30
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

jag förstår inte varför alla är rädda för den globala uppvärminingen all om den är ju bullshit den har hänt förut den är naturlig så chilla.

 

svinpest snälla det är större risk att man dör av at en fiskmås skiter på en.

 

den ekonomiska situationen är dock lite alvarlig men alla länder har haft dåkig ekonomi så den går över.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

den ekonomiska situationen är dock lite alvarlig men alla länder har haft dåkig ekonomi så den går över.

Denna gången beror det på en annan sak, att maskiner tar över allt människans arbete och mindre får jobb som leder till att mindre får råd att köpa saker som leder till att företag går i konkurs.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

den ekonomiska situationen är dock lite alvarlig men alla länder har haft dåkig ekonomi så den går över.

Denna gången beror det på en annan sak, att maskiner tar över allt människans arbete och mindre får jobb som leder till att mindre får råd att köpa saker som leder till att företag går i konkurs.

 

var det inte amerikanska banker som lånade ut för mycket pengar utan säkerhet som folk sen inte kunde betala tillbaka.

 

 

jaja just nu är det nog lågkonjunkturen som oroar mig mest av alternativen.Men annars är det nog att råoljan blir så dyr att det inte kommer löna sig att pumpa upp den i takt med att lagrena sinar eller kärnvapen krig.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Crazyshit

Svinpesten om jag ska vara ärlig.

Globala uppvärmningen och ekonomikrisen är säkert allvarligare men har inte hört så mycket om dem!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

den ekonomiska situationen är dock lite alvarlig men alla länder har haft dåkig ekonomi så den går över.

Denna gången beror det på en annan sak, att maskiner tar över allt människans arbete och mindre får jobb som leder till att mindre får råd att köpa saker som leder till att företag går i konkurs.

 

var det inte amerikanska banker som lånade ut för mycket pengar utan säkerhet som folk sen inte kunde betala tillbaka.

 

Jo iofs men det beror också på detta. Och eftersom maskiner tar över mer och mer jobb varje dag så kommer inte systemet vi har idag hålla efter ett tag, men det finns en lösning som jag skrivit kortfattat om i min press..
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Denna gången beror det på en annan sak, att maskiner tar över allt människans arbete och mindre får jobb som leder till att mindre får råd att köpa saker som leder till att företag går i konkurs.

 

LOL! Företagen skaffar bättre arbete så att ingen kan köpa det loL!

 

ibland undrar jag varför jag vill ha WASD i sängen...

Först måste du veta ifall WASD är i ett annat kön än vad du är (måste kanske är fel ord)

 

Jag oroar mig inte för svinpesten längre! Jag tycker globala uppvärmningen är värst :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...