360Xbox Skrivet 30 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2009 Backade in i en liten hylla på Gamestop, vilken smäll det blev. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nacke3000 Skrivet 2 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2009 Backade in i en liten hylla på Gamestop, vilken smäll det blev. OMG vad pinsammt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TechnoLover Skrivet 2 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2009 Det pinsammaste jag varit med om var när jag gick på en på affären. Den personen bara stirrade på mig.Hur kan det vara pinsamt? Det är pinsamt för mig, för jag går hela tiden på folk, och den gubben jag gick på var typ full. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 2 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2009 (redigerat) För ett tag sen när vi hade prov, så var jag tvungen att hämta en linjal framme vid katedern, eftersom det var matteprov. Jag gick fram och tog en linjal och då la jag av ett riktigt avgrundsvrål rätt i lärarens fejs.. Jag fick göra om provet en annan dag, eftersom jag blev utslängd. Redigerat 2 Juli 2009 av Dirtman Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TechnoLover Skrivet 2 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2009 För ett tag sen när vi hade prov, så var jag tvungen att hämta en linjal framme vid katedern, eftersom det var matteprov. Jag gick fram och tog en linjal och då la jag av ett riktigt avgrundsvrål rätt i lärarens fejs.. Jag fick göra om provet en annan dag, eftersom jag blev utslängd. Varför gjorde du det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nacke3000 Skrivet 3 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2009 Umm... Det var vell onödigt? Det har inte hänt mig så mycket pinsammt sista tiden ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MissJolly Skrivet 3 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2009 När min kille alltid tror att jag döljer något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaceduck Skrivet 4 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2009 Förra veckan när jag rodde ut med en gummibåt och den välte. Alla undrade varför jag hade "badat" i det äckliga hamnvattnet -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 4 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2009 När jag var på finlandsbåten och skulle bada i badhuset på båten så skulle jag hoppa i vattnet då tappade jag badbyxorna :blush: Vet inte om nån såg men det var ändå pinsamt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 4 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2009 hur tappade du badbyxorna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 4 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2009 hur tappade du badbyxorna?dom satt för löst Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blitzcat Skrivet 4 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2009 Gjorde självmål av misstag i en innebandymatch för några år sedan, vart tårögd för att det var så pinsamt. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.