TechnoLover Skrivet 27 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2009 (redigerat) Jag tror att Nastja vinner, eftersom hon är så himla bra, så förtjänar hon att vinna. Redigerat 27 Maj 2009 av TotalDisgrace Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 27 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2009 KnäckebrödsdansenHåller med! Klart Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 27 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2009 Helt otroligt fuckin bbäst:D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 27 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2009 Lennart Bång :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 12 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2009 Charlie vann!! Han var lätt bäst tycker jag... :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 12 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2009 Jora, skillad snubbe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 13 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2009 Charlite förtjänade det, inte den där lustiga pianisten ;O Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 13 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2009 KnäckebrödsdansenAgree. Gjorde dom något mer framförande? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 13 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2009 Tittar folk på detta skräpet?' :cry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 14 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2009 Helt klart var det den rätta vinnaren. :) Han hade ju en talang i jämfört med dem andra fjollorna som sjunger och dansar. ;) Enligt mig så är det mer talang att "trolla" än att sjunga och dansa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 14 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2009 sen så förstår jag inte varför alla barn som sjunger går vidare? vafan, även fast de är barn bör de kunna ta att de är dåliga på att sjunga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Darkshiver Skrivet 14 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2009 Trion som kallar sig domare letar underhållning. Inte talang. Döp om skiten till Underhållning 2010 tills nästa år. Då j*vlar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.