Offline Skrivet 21 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2004 nice.. men det är roligare att läsa om "olyckor" som ni har råkar ut för så kan vi släppa bonde temat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlippinG Skrivet 21 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2004 Min pappas kusin är bonde och hans hund vart överkörd av bakhjulet på en traktor klarade han sig?? :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 21 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2004 (AlimoE @ 21/05-2004 14:23:57) Min pappas kusin är bonde och hans hund vart överkörd av bakhjulet på en traktor klarade han sig?? :blink: ja,som tur är Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlippinG Skrivet 21 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2004 (orson @ 21/05-2004 14:33:55) (AlimoE @ 21/05-2004 14:23:57) Min pappas kusin är bonde och hans hund vart överkörd av bakhjulet på en traktor klarade han sig?? :blink: ja,som tur är lät ganska faligt :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 21 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2004 (AlimoE @ 21/05-2004 14:36:03) (orson @ 21/05-2004 14:33:55) (AlimoE @ 21/05-2004 14:23:57) Min pappas kusin är bonde och hans hund vart överkörd av bakhjulet på en traktor klarade han sig?? :blink: ja,som tur är lät ganska faligt :o Han bröt benet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlippinG Skrivet 21 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2004 (orson @ 21/05-2004 15:13:48) (AlimoE @ 21/05-2004 14:36:03) (orson @ 21/05-2004 14:33:55) (AlimoE @ 21/05-2004 14:23:57) Min pappas kusin är bonde och hans hund vart överkörd av bakhjulet på en traktor klarade han sig?? :blink: ja,som tur är lät ganska faligt :o Han bröt benet stackars hund.... :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Dragon Skrivet 21 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2004 De värsta som hänt mig, var när jag var liten... typ 6 år.... och då fick jag den galna iden att cyckla ner för en ganska brant backe... med asfalt nedanför.... och jag cycklade ner... och då började styret vibrera kraftigt av nån okänd anledning... så framhjulet vinklar ju sig... och jag flyger framstupa ner för typ hela backen (framhjulet vinklade sig i mitten av backen typ), och landar med höger arm först.... rakt på grus och glas (nå fyllo som krossat en ölflaska där typ), och skrapar upp hela högerarmen... från armbågen till handleden.... de blev ett ganska djupt sår... på ett ställe kunde man se ända in till benet.... och för er som undrar... de gjorde inte så värst ont konstigt nog, de mest bara brände... såsom det gjör när man ramlar med handen före på grus och skrapar sig lite. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 21 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2004 trevligt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XabeR Skrivet 21 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2004 De värsta som hänt mig, var när jag var liten... typ 6 år.... och då fick jag den galna iden att cyckla ner för en ganska brant backe... med asfalt nedanför.... och jag cycklade ner... och då började styret vibrera kraftigt av nån okänd anledning... så framhjulet vinklar ju sig... och jag flyger framstupa ner för typ hela backen (framhjulet vinklade sig i mitten av backen typ), och landar med höger arm först.... rakt på grus och glas (nå fyllo som krossat en ölflaska där typ), och skrapar upp hela högerarmen... från armbågen till handleden.... de blev ett ganska djupt sår... på ett ställe kunde man se ända in till benet.... och för er som undrar... de gjorde inte så värst ont konstigt nog, de mest bara brände... såsom det gjör när man ramlar med handen före på grus och skrapar sig lite. ajaj så hände det för mig men i ansiktet och en annan gång på armen när det hände så där för mig var när jag körde nerför en backe med min sparkcykel som bara är skit också vred sig hjulet och jag flyger med ansiktet rakt ner i marken och skrapar upp det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Dragon Skrivet 22 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2004 au au au au... de kan inte ha varit skönt... brrrr :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 22 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2004 (XabeR @ 21/05-2004 20:57:37) De värsta som hänt mig, var när jag var liten... typ 6 år.... och då fick jag den galna iden att cyckla ner för en ganska brant backe... med asfalt nedanför.... och jag cycklade ner... och då började styret vibrera kraftigt av nån okänd anledning... så framhjulet vinklar ju sig... och jag flyger framstupa ner för typ hela backen (framhjulet vinklade sig i mitten av backen typ), och landar med höger arm först.... rakt på grus och glas (nå fyllo som krossat en ölflaska där typ), och skrapar upp hela högerarmen... från armbågen till handleden.... de blev ett ganska djupt sår... på ett ställe kunde man se ända in till benet.... och för er som undrar... de gjorde inte så värst ont konstigt nog, de mest bara brände... såsom det gjör när man ramlar med handen före på grus och skrapar sig lite. ajaj så hände det för mig men i ansiktet och en annan gång på armen när det hände så där för mig var när jag körde nerför en backe med min sparkcykel som bara är skit också vred sig hjulet och jag flyger med ansiktet rakt ner i marken och skrapar upp det! Man ryser br... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 22 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2004 (XabeR @ 21/05-2004 20:57:37) De värsta som hänt mig, var när jag var liten... typ 6 år.... och då fick jag den galna iden att cyckla ner för en ganska brant backe... med asfalt nedanför.... och jag cycklade ner... och då började styret vibrera kraftigt av nån okänd anledning... så framhjulet vinklar ju sig... och jag flyger framstupa ner för typ hela backen (framhjulet vinklade sig i mitten av backen typ), och landar med höger arm först.... rakt på grus och glas (nå fyllo som krossat en ölflaska där typ), och skrapar upp hela högerarmen... från armbågen till handleden.... de blev ett ganska djupt sår... på ett ställe kunde man se ända in till benet.... och för er som undrar... de gjorde inte så värst ont konstigt nog, de mest bara brände... såsom det gjör när man ramlar med handen före på grus och skrapar sig lite. ajaj så hände det för mig men i ansiktet och en annan gång på armen när det hände så där för mig var när jag körde nerför en backe med min sparkcykel som bara är skit också vred sig hjulet och jag flyger med ansiktet rakt ner i marken och skrapar upp det! du måste väll typ få ärr i ansiktet eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.