Offline Skrivet 22 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2004 faan va alla skadar sej! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlippinG Skrivet 22 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2004 alla e jackass wannabe :rolleyes: nejdå bara skojjade.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 22 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2004 de verkar ju som de :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bountyhunter Skrivet 22 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2004 Jag har jämt otur för några dagar sen ramla jag med mina rollerblades och skrapa upp hela ansiktet...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 22 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2004 Hur lyckades du med det? Jag har bara skrapat upp knät när jag har åkt inlines... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bountyhunter Skrivet 22 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2004 Det låg en hög med grus på gatan så snubbla jag på den.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 22 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2004 Jag har bara skrapat upp handen en gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 23 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2004 Jahaja, så lyckades man ju självklart trilla i trappan i dag igen, fastna med armen bakom nån grej och vred om den... jätteskoj! <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 26 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2004 Jepp. Har troligen stukat den plus nån form av blodsutgjutelse eller vad i hela världen det nu heter. Toppen, alltså :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
delfi Skrivet 27 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2004 Hur kan det bli en stor historia om det skall du slå rekord på dummaste rekord eller något i den syilen? :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 27 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2004 Menar du mig? Tja, varför inte? Iaf ska jag ligga ganska bra till för världens sämsta skämtare. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laithean Skrivet 28 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2004 (redigerat) Min historia(kanske inte värsta men): När jag börja lära mig simma så gick jag ut i havet så gick jag för långt bort så jag skönk ner(när jag var trött och inte kunde simma mer) så skönk jag inland nudade min fötter havs bottnet men då hoppade jag upp till ytan men sen kunde jag inte hoppa mer så jag skönk och det sista jag såg ovanför ytan var min pappa komma springande men då blev jag glad för min pappa är en sån som är jätte bra på att simma så han tog upp mig med vatten i lungorna men det var tur att jag överlevde. PS.det hände för flera år senDS. Höll du på att drunkna!Minns du hur det kändes att nästan drunkna?Har aldrig varit med om en svår olycka. Annars har jag bara skrapat upp båda mina knän först det högra för jag ramlade av en skateboard två veckor efter så skrapade jag upp mitt vänstra knä efter en dumm lådebil, jag Bbev släppandes som alliminum burkar på en tråd efter en bil. Redigerat 28 Maj 2004 av Fierce Diety Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.