Offspring9 Skrivet 25 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2009 Vilket tycker ni är det tråkigaste spelet till Gamecube? Jag tycker att det är Dragonball! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legenden Skrivet 26 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2009 Har för mig att jag hört denna fråga tidigare men jag säger bara att det absolut sämsta spelet till GC är Harry Potter spelen! Hur lätta och korta som helst <_< Jag menar inte att de är sämst med grafik eller så men gameplayen är absolut den tråkigaste! Mvh: Legenden Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 26 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2009 Doshin the Giant. Man är en gul jätte och går runt i en värld, finns inget speciellt man kan göra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 26 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2009 Die Hard Vendetta: Dåliga kontroller, man fastnar på varje uppdrag i minst 2 timmar, det är svårt och grymt ful grafik (även för gamecube) True Crime NYC: Dålig grafik, kort, dåliga kontroller, obalanserad svårighets grad, det laggar när det regnar, man var tvungen att använda koder på en boss. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nacke3000 Skrivet 26 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2009 Forbolls spelen! Hatar sånna till alla konsoler Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaman67 Skrivet 31 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2009 Fifa-spelen: Dem suger fett, Mario Smash Fottball är mycket bättre. Betyg: Grafik 2/10 Spelkänsla 1/10 Ljud 3/10 Hållbarhet 1/10 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KingOni Skrivet 31 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2009 Doshin the Giant. Man är en gul jätte och går runt i en värld, finns inget speciellt man kan göra. håller med, det är förmodligen de tråkigaste spelet jag någonsin kört... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pokefan1 Skrivet 1 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2009 :yucky: ~fotbollsspel är sämst!~Finns inga tvivel på att fotbollsspel är sämst!~ :yucky: FOTBOLL SUGER Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 2 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2009 Die Hard Vendetta: Dåliga kontroller, man fastnar på varje uppdrag i minst 2 timmar, det är svårt och grymt ful grafik (även för gamecube) QFT Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kontroll Skrivet 4 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2009 Alla! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg