Fruktnystan Skrivet 5 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2009 Så ni gillar inte 2 girls 1 cup? ;) Jag får anta att ni inte sett SWAP.avi . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 5 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2009 Varning för tristess O.o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 5 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2009 Så ni gillar inte 2 girls 1 cup? ;) Jag får anta att ni inte sett SWAP.avi . Det är ingenting jämfört med vad man annars kan hitta på internet. menar inte porr Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kontroll Skrivet 5 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2009 Det riktiga orginalet var så j*vla äckligt att jag inte ens kunde se halva filmen. Slutade kollade när de stack fingrar i halsen och spydde på skiten, och sedan fortsatt äta som om det var glass. Ja, fyfan! Jag blir spyfärdig när jag tänker på den. Denna var ju en aning svinigt äckligt med.... ^^ Ja, men tänk den fast med... Ja... :cry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 5 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2009 Men nu är det bara vanlig choklad pudding, inte lika läskigt som originalet :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 6 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2009 Så ni gillar inte 2 girls 1 cup? ;) Jag får anta att ni inte sett SWAP.avi . Det är ingenting jämfört med vad man annars kan hitta på internet. menar inte porr 3 guys 1 hammer? :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nacke3000 Skrivet 6 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2009 Äckligt inte kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 6 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2009 (redigerat) Så ni gillar inte 2 girls 1 cup? ;) Jag får anta att ni inte sett SWAP.avi . Det är ingenting jämfört med vad man annars kan hitta på internet. menar inte porr 3 guys 1 hammer? :lol: Till exempel den. :(Fasst jag visste inte att den hette "3 guys 1 hammer" såg den bara på uncoverreality.com Som man brukar säga, "What has been seen, can not be unseen." OnT: Jag tycker det ser ganska löjligt ut när han äter huvudet på barbie dockan. Redigerat 6 Juni 2009 av 360Xbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OOME Skrivet 7 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2009 Bara äckligt egentligen xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TechnoLover Skrivet 8 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2009 Fattar inte hur man kan gilla sådant. Det är bara äckligt tragiskt. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.