laynus Skrivet 26 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2009 Och så håller jag på att fixa så man bara kan gå in i IRLC butiken och banken mellan 10:00 till 21:00 pgr av spam! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 26 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2009 Ser bra ut :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 26 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2009 Skitbra, håll updates uppe så får vi många medlemmar :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 26 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2009 Tja Admin på irlc här igen! Jag tänkte bara säga att det har kommit en uppdatering på jobb. Så du kan se fall du kan göra det jobbet i så fall är det en grön fyrkant före det jobbet. Sen fall du inte kan så är den röd! Sen finns den en orange som är fall det jobbet inte är klart än! Vill ha feedback på den här funktionen! tack! Mvh datornord Riktigt bra. Annars kan ju du skriva på jobbsidan vad de olika fyrkanterna betyder också. (: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 26 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2009 Tja Admin på irlc här igen! Jag tänkte bara säga att det har kommit en uppdatering på jobb. Så du kan se fall du kan göra det jobbet i så fall är det en grön fyrkant före det jobbet. Sen fall du inte kan så är den röd! Sen finns den en orange som är fall det jobbet inte är klart än! Vill ha feedback på den här funktionen! tack! Mvh datornord Riktigt bra. Annars kan ju du skriva på jobbsidan vad de olika fyrkanterna betyder också. (: Det kommer stå överst på dom sidorna som använder det^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mindtwistah Skrivet 27 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2009 Kom just upp i 300k hacking points. "Yay" tänkte jag, "nu kan jag ta bort masken och få all the bitchez". Nehepp, är fortfarande en röd ruta framför jobbet, och när jag försöker att klicka på "Ta sönder masken" kommer jag till en sida där det står "No input file specified.". :C Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 27 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2009 (redigerat) Kom just upp i 300k hacking points. "Yay" tänkte jag, "nu kan jag ta bort masken och få all the bitchez". Nehepp, är fortfarande en röd ruta framför jobbet, och när jag försöker att klicka på "Ta sönder masken" kommer jag till en sida där det står "No input file specified.". :C tack då ska jag kolla upp det! ON topic: Lan party öppnar nästa helg! EDIT: maajkan har vist bugg klarat det:S men det kommer mera jobb nu! Redigerat 27 Juni 2009 av datornord Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
timi3 Skrivet 28 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2009 Nu har jag inte ett j*vla piss med irlc mer... Jag har hoppat av pga linus anställer folk utan att man får veta om det. Alltså, linus är dumihuvet. Tack för mig.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 28 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2009 Okej, synd att du hoppade av. Men Nicki pedersen äger fortfarande =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
timi3 Skrivet 28 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2009 Okej, synd att du hoppade av. Men Nicki pedersen äger fortfarande =D Du och din nicki pedersen, men det var ju grymt dåligt gjort av han. Aja, jag chattade med maajkan idag. Så filmade jag, små rolig film. Den är ej så bra fram till 5:38 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 28 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2009 Okej, synd att du hoppade av. Men Nicki pedersen äger fortfarande =D Du och din nicki pedersen, men det var ju grymt dåligt gjort av han. Aja, jag chattade med maajkan idag. Så filmade jag, små rolig film. Den är ej så bra fram till 5:38 Vad gäller timi så är han bannad för macro och varar permanent! ON-topic: I morgon kväll åker datorn! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 28 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2009 Var åker datorn? o.O Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.