Hoppa till innehåll

Irlc - In Real Life Computer


laynus
 Dela


Rekommendera inlägg

  • Svar 459
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Feedback - IRLC

 

Regler

 

Du får max ha 1(ett) Användarnamn och inget mer fall(1) problem(problem med fall?) kontakta [email protected] !

Och fall(1) du spammar med registreringen blir din ip(2) (ditt ip) bannadt och alla dina användarnamn(användarkonton?) rycker(3) (ryker)!

Registrera dig med en riktig email(.) för Vvi kan kontrollera ibland fall(1) du inte har en riktig (email) tas ditt användarnamn(Användarkonto?) bort! (Väldigt felbyggd mening)

Spam kan resultera (i) permanent ban te.x användning av auto clicker och macro's är förbjudet!

 

Mvh IRLC Crew

 

(1) Utifall att

(2) Ditt IP

(3) Rycker eller Ryker?

 

Sen kan jag även påpeka att det krävs att du registrerar dig och loggar in för att se reglerna. Men reglerna har innehåll som måste läsas innan registrering (Syftar då mest på en riktig e-mail adress)

 

För en mer korrekt formulering

 

§1 - Max ett användarkonto per person. Utifall att du får problem, kontakta [email protected]

§2 - Utifall att ett flertal konton skapas av samma person så kommer det att resultera i att alla konton från ditt IP kommer att tas bort utan förvarning. Det kommer även att resultera i en IP bann.

§3 - Registrera ditt konto med din riktiga e-mail adress. Om du blir ombedd att verifiera din e-mail adress och inte kan göra det så kommer ditt användarkonto att tas bort.

§4 - Spam med t.ex Macro, Autoclickier eller liknande kommer att resultera i att ditt användarkonto tas bort.

 

-Buggar-

 

 

Felstavning

Övrig bug

 

Jobb:

 

Bug: Hacka Piratebyrån kodnings lvl som krävs: 500000! (Felstavning på "piratbyrån")

Fix: Hacka Piratbyrån kodnings lvl som krävs: 500000!

 

Bug: Hacka Pentagon. "Hacka Pentagon" Visas 2 gånger under "Jobb som kräver skada"

Fix: Ta bort en av de två.

 

Bug: Hacka Baracka Obama (Barack felstavat)

Fix: "Barack Obama"

 

Staden:

 

Bug: Triss lott - Kostar:: 500 RC Chans upp att vinna upp till 5 miljon RC!

Fix: Miljoner istället för Miljon

 

Bug: Du drack upp din Jolt cola och fick fullt i energie!

Fix: Energi istället för "Energie"

 

Bug: "Du har nu *** RC på din bank". Om jag har 0 RC på min bank och sätter in 200 RC. Efter att jag har satt in så står det "Du har nu 0 RC på din bank". Mina RC sätts in ändå men den visar hur mycket jag hade förut iställer för hur mycket jag har nu.

Fix: -

 

Bug: "Ta ut pengar" när jag kickar på ta ut pengar i banken. Så står det "Sätt in pengar" och på knappen där jag trycker för att ta ut står det "Sätt in". Pengarna tas ändå ut men "interfacet" är fel.

Fix: -

 

Bug: Banken (Öppet 08:00 till 22:00!). Klockan är nu efter 03:00 och den är fortfarande öppen. Samma sak gäller med IRLC butiken.

Fix: -

 

Finns säkerligen mer buggar. Dom som jag har listat är dom som är mest "Obvious" för mig.

 

Yours Sincerely,

 

Bughunter "Decembersky" Grammarnazi

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)

Feedback - IRLC

 

Regler

 

Du får max ha 1(ett) Användarnamn och inget mer fall(1) problem(problem med fall?) kontakta [email protected] !

Och fall(1) du spammar med registreringen blir din ip(2) (ditt ip) bannadt och alla dina användarnamn(användarkonton?) rycker(3) (ryker)!

Registrera dig med en riktig email(.) för Vvi kan kontrollera ibland fall(1) du inte har en riktig (email) tas ditt användarnamn(Användarkonto?) bort! (Väldigt felbyggd mening)

Spam kan resultera (i) permanent ban te.x användning av auto clicker och macro's är förbjudet!

 

Mvh IRLC Crew

 

(1) Utifall att

(2) Ditt IP

(3) Rycker eller Ryker?

 

Sen kan jag även påpeka att det krävs att du registrerar dig och loggar in för att se reglerna. Men reglerna har innehåll som måste läsas innan registrering (Syftar då mest på en riktig e-mail adress)

 

För en mer korrekt formulering

 

§1 - Max ett användarkonto per person. Utifall att du får problem, kontakta [email protected]

§2 - Utifall att ett flertal konton skapas av samma person så kommer det att resultera i att alla konton från ditt IP kommer att tas bort utan förvarning. Det kommer även att resultera i en IP bann.

§3 - Registrera ditt konto med din riktiga e-mail adress. Om du blir ombedd att verifiera din e-mail adress och inte kan göra det så kommer ditt användarkonto att tas bort.

§4 - Spam med t.ex Macro, Autoclickier eller liknande kommer att resultera i att ditt användarkonto tas bort.

 

-Buggar-

 

 

Felstavning

Övrig bug

 

Jobb:

 

Bug: Hacka Piratebyrån kodnings lvl som krävs: 500000! (Felstavning på "piratbyrån")

Fix: Hacka Piratbyrån kodnings lvl som krävs: 500000!

 

Bug: Hacka Pentagon. "Hacka Pentagon" Visas 2 gånger under "Jobb som kräver skada"

Fix: Ta bort en av de två.

 

Bug: Hacka Baracka Obama (Barack felstavat)

Fix: "Barack Obama"

 

Staden:

 

Bug: Triss lott - Kostar:: 500 RC Chans upp att vinna upp till 5 miljon RC!

Fix: Miljoner istället för Miljon

 

Bug: Du drack upp din Jolt cola och fick fullt i energie!

Fix: Energi istället för "Energie"

 

Bug: "Du har nu *** RC på din bank". Om jag har 0 RC på min bank och sätter in 200 RC. Efter att jag har satt in så står det "Du har nu 0 RC på din bank". Mina RC sätts in ändå men den visar hur mycket jag hade förut iställer för hur mycket jag har nu.

Fix: -

 

Bug: "Ta ut pengar" när jag kickar på ta ut pengar i banken. Så står det "Sätt in pengar" och på knappen där jag trycker för att ta ut står det "Sätt in". Pengarna tas ändå ut men "interfacet" är fel.

Fix: -

 

Bug: Banken (Öppet 08:00 till 22:00!). Klockan är nu efter 03:00 och den är fortfarande öppen. Samma sak gäller med IRLC butiken.

Fix: -

 

Finns säkerligen mer buggar. Dom som jag har listat är dom som är mest "Obvious" för mig.

 

Yours Sincerely,

 

Bughunter "Decembersky" Grammarnazi

 

Det där får bli min bugg lista kommer börja fix med det under dagen just nu är jag på min kompis datorXD

 

 

EDIT: börjar det bli bättre med buggarna?

Redigerat av datornord
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

UPDATE: Idag började ihop sättningen av våran irlc dator ni kan följa hela design processen på http://irlc.coczo.se/dator.php och fall ni har några frågor om irlc datorn skriv i tråden!

Jag har problem att bli medlem. Jag blev medlem men det går inte och logga in :S

 

Angående irlc datorn så kommer det upp en dator och det står Test på den.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst 40200

UPDATE: Idag började ihop sättningen av våran irlc dator ni kan följa hela design processen på http://irlc.coczo.se/dator.php och fall ni har några frågor om irlc datorn skriv i tråden!

Jag har problem att bli medlem. Jag blev medlem men det går inte och logga in :S

 

Angående irlc datorn så kommer det upp en dator och det står Test på den.

 

Använder du FF elr IE?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

UPDATE: Idag började ihop sättningen av våran irlc dator ni kan följa hela design processen på http://irlc.coczo.se/dator.php och fall ni har några frågor om irlc datorn skriv i tråden!

Jag har problem att bli medlem. Jag blev medlem men det går inte och logga in :S

 

Angående irlc datorn så kommer det upp en dator och det står Test på den.

 

testa använda firefox och irlc datorn kmr dröja för jag håller på plugga hur jag ska fixa den!

 

uppdatering: Vi ska få irlc posten så man kan beställa svin dyra datorer tar 1-2 dagar att få den!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nu testade jag firefox och jag kunde logga in. Men fixa så att IE användare också kan logga in.

Äntligen fick jag se hur Irlc såg ut och jag måste säga att det var dåligt. Det ända man gjorde var att klicka sen hade man slut på energi.. Sen köper man energi sen klickar man.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Så, tja!

 

En sak jag undrar är om själva systemet ni byggt. Det s.k procent systemet, hur har du byggt det? Är det dynamisk procent eller är det statisk procent? Med andra ord, har jag alltid 85% chans att kunna råna ett ställe eller om jag har högre kodningslevel samt dator, har jag bättre chans att lyckas? Om ni har det hur har du byggt upp det?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst member

Jag tyckte att spelet var kull i början, men nu börjar jag tröttna på det. Det är för enformigt för min smak, det ända man gör är ju att klicka tills man har slut på energi sen ska man köpa jolt cola och så fortsätter det så

Aa det nästan likadant som Biltjuv.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...