laynus Skrivet 20 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2009 (redigerat) hacka andra har jag funderat på men just nu ska jag göra om hela designen för att det ska blir bättre klass! Och så kommer en profil fall jag lyckas och efter det PVP-system ^_^ EDIT: Du kan vinna mer på bingolott, ganska mycket mer! Redigerat 20 Juni 2009 av datornord Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Crazyshit Skrivet 20 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2009 (redigerat) Ehm, Du bör fixa några småsaker. tex. Jag har datorn Game 1337 v2 och när jag prövade att hacka ens server så fick jag böter :P Men när jag hackar Sverige så funkar det alltid. Om man nu kan vinna mer på bingolott varför står det "Vinn upp till 5 miljoner"? Redigerat 20 Juni 2009 av Crazyshit Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 20 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2009 Ehm, Du bör fixa några småsaker. tex. Jag har datorn Game 1337 v2 och när jag prövade att hacka ens server så fick jag böter :P Men när jag hackar Sverige så funkar det alltid. Om man nu kan vinna mer på bingolott varför står det "Vinn upp till 5 miljoner"? då är det så att jag har skrivit fel :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 20 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2009 Bakgrunden passar inte in till resten av designen. Skulle det inte vara bättre om den var svart? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 20 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2009 Vem vann förslagstävlingen då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 20 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2009 (redigerat) Vem vann förslagstävlingen då?vinnaren av tävlingen är..... -DD- ! pengarna kommer under kvällen och dina förslag kommer aktiveras några av dom! sakerna som kommer då och där : * Kunna hacka någon annans dator & ta lite av deras pengar & poäng * Kunna byta namn * Kunna sätta ut nån annan på en "bounty" lista, så den som hackar den personen får en summa * Kunna ha en profil Redigerat 20 Juni 2009 av datornord Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Crazyshit Skrivet 21 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2009 Men wtf, Lite hacker är ju uberdyr! Och det går inte att köpa antivirus för det står att det är stängt av virusattack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 21 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2009 1. Ja :) 2. Vi kanske köpte det INNAN den stängdes? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Crazyshit Skrivet 21 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2009 1. Ja :) 2. Vi kanske köpte det INNAN den stängdes? Jojo, det kunde ni ju :P Men jag har snart råd med Viruz killer! :) just nu har jag Game 1337 V2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuddie Skrivet 21 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2009 Lol på detta, steg från långt ner högre upp väldigt snabbt... Bara nöta på hacka knappen ju. Man lyckas ju typ alltid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 21 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2009 Jag kunde logga in igår men inte idag, vrf kan jag inte logga in idag? tycker även att man ska komma direkt till sidan när man reggat sig så man slipper gå bakåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 21 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2009 (redigerat) i morgon bitti 08:00 kommer irlc banken öppna! För under dagen har den varit under beta testning och nu ska den funka! och alla som är inne mellan 08:00-08:30 får 400 000 extra till banken! YEY! mvh datornord/admin irlc Redigerat 21 Juni 2009 av datornord Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.