Dezen Skrivet 21 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2009 Har två små anmärkningar :) 1. Det är väldigt rörigt att läsa hur mkt cash man har, hade varit bra om du hade kunnat göra så det stod på samma sätt som i affären. Dvs ist för 8793746 så står det 8.793.746, du fattar? 2. Minska på belöningar hit och dit. Också skulle jag vilja veta mer om banken? =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mindtwistah Skrivet 21 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2009 woot, är number 2 på top-listan :D EmoNerdChild, I shalt overthrow thy evil rule. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EmoNerdChild Skrivet 21 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2009 (redigerat) haha varsågod :P jag pallar inte jaga första platsen senare. kommer bli jävligt jobbigt när man inte kan köpa kodnings lvl >_> btw mina stats just nu: Pengar: 1097145616 RC Kodning: 70887 Dator: Lite hacker skydd: Inget just nu skada: 30000 max energie: 36100 Varför har skydd affären försvunnit? om du har tagit bort den så borde du ta bort allas skydd och dessutom ta bort skydd spalten på ens stats. Redigerat 21 Juni 2009 av EmoNerdChild Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 21 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2009 tänkte prova men kan inte komma in änns har reggat mig skriver in andvändar namn och lösen sen blir det vitt som sidan håller på att laddas så kommer jag tbx till samma sida Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EmoNerdChild Skrivet 21 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2009 Går det att ansöka plats som moderator? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 21 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2009 Har två små anmärkningar :) 1. Det är väldigt rörigt att läsa hur mkt cash man har, hade varit bra om du hade kunnat göra så det stod på samma sätt som i affären. Dvs ist för 8793746 så står det 8.793.746, du fattar? 2. Minska på belöningar hit och dit. Också skulle jag vilja veta mer om banken? =) Jag vill inte avslöja mera än så för mer får ni se i morgon^^ EmoNerdChild: Vi har inte ens ett system för moderatorerna än så nej inget öppet :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EmoNerdChild Skrivet 21 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2009 Har två små anmärkningar :) 1. Det är väldigt rörigt att läsa hur mkt cash man har, hade varit bra om du hade kunnat göra så det stod på samma sätt som i affären. Dvs ist för 8793746 så står det 8.793.746, du fattar? 2. Minska på belöningar hit och dit. Också skulle jag vilja veta mer om banken? =) Jag vill inte avslöja mera än så för mer får ni se i morgon^^ EmoNerdChild: Vi har inte ens ett system för moderatorerna än så nej inget öppet :( ah ok, vad synd :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 21 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2009 Datornord: Ett forum på själva sidan hade varit ganska bra kanske, istället för att behöva gå igenom fuska hela tiden :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 22 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2009 IRLC banken har öppnat!<3 Just nu ska jag börja med forumet så ni inte får massa varningar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
27Caramele Skrivet 22 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2009 Jag kan ingenting om att göra hemsidor men kan inte göra sidan enklare att komma till. Den säger alltid att sidan är bruten och sån sk*t. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 22 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2009 (redigerat) Jag kan ingenting om att göra hemsidor men kan inte göra sidan enklare att komma till. Den säger alltid att sidan är bruten och sån sk*t.Jo jag satsar på att upplösa sidan vid jul sen öppnar vi igen i januari tror jag det blir kanske EDIT: Sidan kanske kommer bli inaktiv i 2 veckor pgr av hårdvara fel i min dator :angry: Redigerat 22 Juni 2009 av datornord Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 22 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2009 (redigerat) Jag kom in iaf, när planerar du att få forumet klart? EDIT: Förklaring av hur banken fungerar också tack :P Redigerat 22 Juni 2009 av Dezen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.