ErikHo Skrivet 3 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2009 Vart hittar man den finaste presenten till sin kompis som tar studenten? Svårt att hitta något och jag har frågar runt bland mina vänner. En vän tipsade precis om att namnge en stjärna på himlen på sajten Ztarlet.com Kanske kan va nått :) Fler tips? Får kosta max 500 kr Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 3 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2009 Typ nån skämt present, eller är det seriöst? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 3 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2009 Vart hittar man den finaste presenten till sin kompis som tar studenten? Svårt att hitta något och jag har frågar runt bland mina vänner. En vän tipsade precis om att namnge en stjärna på himlen på sajten Ztarlet.com Kanske kan va nått :) Fler tips? Får kosta max 500 krgud. nej köp inte ngt sånt. köp ngt bra. en mixer eller ngt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 3 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2009 Pengar är bäst att ge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TechnoLover Skrivet 4 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2009 Dvd-spelare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 4 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2009 Pengar är det lättaste, men köp nån blomma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joko Skrivet 4 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2009 (redigerat) Blommor och ett fint kuvert med ett presentkort. Pengar är så opersonligt att ge. Redigerat 4 Juni 2009 av Water Melon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 4 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2009 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Darkshiver Skrivet 4 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2009 Beror på vad personen vill ha, men ska han/hon flytta snart kan ju muggar eller dylikt vara bra som förtidigt inflyttningspresent :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 4 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2009 Eller varför inte en brödrost? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 4 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2009 word Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 4 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2009 Nja, jag tror själv jag har den bästa studentpresenten- En Tandblekning Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.