Hoppa till innehåll

Gta Sa Bigfoot,piggsy,letherface


Rekommendera inlägg

på gta sa säger alla att det finns olika myter, bigfoot, piggsy, letherface är bara några av de, det finns många fler

 

bigfoot

bigfoot är är helt svart och man kan hitta honom i: back o byond, shady creaks, flint county och mt chillad

 

piggsy

piggsy är en snubbe med grismask och motorsåg man kan hitta honom i: palm optican och i mt chillad

 

letherface

leatherface är en snubbe som har en hockeymask och motorsåg och man kan hitta honam i: palm optican

 

jag har bara set bigfoot men anars inget

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Rätt som du säger Runar, alla dessa är moddar.

Men det enda riktigt creepy som jag verkligen sätt i san andreas är de två bilarna som bara kör omkring utan någon förare. När man närmar sig dem så stannar de. Och detta är ingen mod. Dessa "ghostcars" som de kallas, befinner sig i Back O' Beyond.

Redigerat av Apparat1230
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Rätt som du säger Runar, alla dessa är moddar.

Men det enda riktigt creepy som jag verkligen sätt i san andreas är de två bilarna som bara kör omkring utan någon förare. När man närmar sig dem så stannar de. Och detta är ingen mod. Dessa "ghostcars" som de kallas, befinner sig i Back O' Beyond.

hallå det finns typ 9 ghostcars i spelet
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Rätt som du säger Runar, alla dessa är moddar.

Men det enda riktigt creepy som jag verkligen sätt i san andreas är de två bilarna som bara kör omkring utan någon förare. När man närmar sig dem så stannar de. Och detta är ingen mod. Dessa "ghostcars" som de kallas, befinner sig i Back O' Beyond.

hallå det finns typ 9 ghostcars i spelet

 

 

Det finns över 30 ghostcars fast de flesta står stilla. En finns strax utanför ufo cafét bland annat.

 

Big foot är en modd och finns inte i orginalspelet har rockstar berättat men de skrev att det fanns något annat i skogen men ingen har någonsin hittat nåt utan spökbilarna.

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Rätt som du säger Runar, alla dessa är moddar.

Men det enda riktigt creepy som jag verkligen sätt i san andreas är de två bilarna som bara kör omkring utan någon förare. När man närmar sig dem så stannar de. Och detta är ingen mod. Dessa "ghostcars" som de kallas, befinner sig i Back O' Beyond.

hallå det finns typ 9 ghostcars i spelet

 

 

Det finns över 30 ghostcars fast de flesta står stilla. En finns strax utanför ufo cafét bland annat.

 

Big foot är en modd och finns inte i orginalspelet har rockstar berättat men de skrev att det fanns något annat i skogen men ingen har någonsin hittat nåt utan spökbilarna.

 

Ghost car står inte alls stilla, det finns några som kör i skogen och om du går nära dem så kör de på dig (väldigt roligt)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Rätt som du säger Runar, alla dessa är moddar.

Men det enda riktigt creepy som jag verkligen sätt i san andreas är de två bilarna som bara kör omkring utan någon förare. När man närmar sig dem så stannar de. Och detta är ingen mod. Dessa "ghostcars" som de kallas, befinner sig i Back O' Beyond.

hallå det finns typ 9 ghostcars i spelet

 

 

Det finns över 30 ghostcars fast de flesta står stilla. En finns strax utanför ufo cafét bland annat.

 

Big foot är en modd och finns inte i orginalspelet har rockstar berättat men de skrev att det fanns något annat i skogen men ingen har någonsin hittat nåt utan spökbilarna.

 

Ghost car står inte alls stilla, det finns några som kör i skogen och om du går nära dem så kör de på dig (väldigt roligt)

 

skrev att de flesta stod stilla men inte att alla gjorde det. Letat som en tok efter fler myter men svårt att hitta.

 

Hittat en rad som ej står med här som är sanna=

 

Grafitti= På en vägg syns det grafitti på natten men det försvinner på dagen.

 

Chainsaw massacre= Själv motorsågsmassakern finns ej men det finns väldigt många spår av han t.ex. en rullstol som såg exakt ut som i filmen på ett liknande ställe som i fillmen med. Finns även skjul i skogen med en motorsåg och och blod i området.

 

Resident evil= Hittat det kända resident evil zombie labbet i staden längst åt vänster. Sök på google efter kartor. Står väldigt mistänkta saker som även står med i filmerna på väggarna inne i företaget.

 

 

 

Hittat fler men kommer inte på mer nu

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

på gta sa säger alla att det finns olika myter, bigfoot, piggsy, letherface är bara några av de, det finns många fler

 

bigfoot

bigfoot är är helt svart och man kan hitta honom i: back o byond, shady creaks, flint county och mt chillad

 

piggsy

piggsy är en snubbe med grismask och motorsåg man kan hitta honom i: palm optican och i mt chillad

 

letherface

leatherface är en snubbe som har en hockeymask och motorsåg och man kan hitta honam i: palm optican

 

jag har bara set bigfoot men anars inget

är detta till datorn?

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...