360Xbox Skrivet 16 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2009 Tyvärr kommer det nog ligga runt 1500-2000:-, om inte mer.Ca 1200 egentligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 17 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2009 Får hoppas att prestige edition ligger på runt 100€, annars köper jag plåtlådan :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellbringer Skrivet 17 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2009 Får hoppas att prestige edition ligger på runt 100€, annars köper jag plåtlådan :) Prestige Edition kommer kosta 149 dollar så det blir ungefär 1200 kr sen så måste man betala skatt i Sverige så det kommer kosta ungefär 1500 kr här i Sverige. Ska ändå köpa Prestige Edition hur mycket det än kostar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SvenskaSpel Skrivet 19 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2009 jag tror att cod5 är från ett film som heter saving private ryan för det låter som tom hanks och det finns en Achievement som heter: Saved Private Ryan 10 G Save the soldier before he burns to death. (Solo or co-op) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 19 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2009 CoD 5 är i stilla havet, USA mot Japan medans Saving Private Ryan är i Frankrike Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 19 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2009 hellbringer - bara så du vet så kostar ett par riktiga sådana flera hundra tusen.. (men det är ju inte i militärklass..) sen så bytte de tillbaka namnet cod, de vågade inte tappa 75 % utav alla skrikande ungar i micken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellbringer Skrivet 20 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2009 hellbringer - bara så du vet så kostar ett par riktiga sådana flera hundra tusen.. (men det är ju inte i militärklass..) Så klart det är inga riktiga som millitären använder, då skulle Prestige Edition kosta över 100 tusen kronor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 20 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2009 jag tror att cod5 är från ett film som heter saving private ryan för det låter som tom hanks och det finns en Achievement som heter: Saved Private Ryan 10 G Save the soldier before he burns to death. (Solo or co-op) CoD WaW har också en referens till "Enemy At The Gates" för de som sett den. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 20 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2009 (redigerat) Eftersom diskussionen verkar stanna av lite nu så kan vi väl prata lite CoD 4 medan vi väntar på fler nyheter om Modern Warfare 2. Jag höjde i alla fall nyss min ratio till 1.52 och fick ett nytt Kill Streak rekord på 30 kills. Redigerat 24 Juli 2009 av xpliT Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellbringer Skrivet 24 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2009 Man kan boka Prestige Edition hos Webhallen nu! Har själv bokat Prestige Edition till PS3. Och säger bara att Prestige Edition till Xbox 360 är fullbokad så ni kan inte boka det hos Webhallen om ni ska ha det till 360. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 24 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2009 Kan slå vad om att netanttila har massor kvar =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellbringer Skrivet 25 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2009 Bara jag som har bokat Prestige Edition? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.