Xcango Skrivet 5 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2009 Hejsan jag har hört om en person som kallas member att han blev bannad!!?? jag undrar vem han är och lite sånt??! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 5 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2009 Kortfattat, han var en irriterande person som gjorde oss alla ledsna, okej? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xcango Skrivet 5 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2009 okej! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 5 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2009 Han var en spammer som "alla" hatade :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreaxxD00d Skrivet 5 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2009 Hejsan jag har hört om en person som kallas member att han blev bannad!!?? jag undrar vem han är och lite sånt??! Busted! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mindtwistah Skrivet 5 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2009 (redigerat) Members själ lever vidare i Techno Lover ;D Redigerat 5 Juni 2009 av Mindtwistah Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xcango Skrivet 5 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2009 Ok jag hatar spammers! :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 5 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2009 han var väl ingen spammer som typ KÖDD utan han gjorde idiotiska inlägg som nästan alltid sa emot sig själva. Han hade även väldigt många användare... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 5 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2009 han var väl ingen spammer som typ KÖDD utan han gjorde idiotiska inlägg som nästan alltid sa emot sig själva. Han hade även väldigt många användare...Det är sant, han kom med nya hela tiden men alla kom på han varje gång. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 5 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2009 Han som inte bör nämnas vid namn Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Husko Skrivet 5 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2009 (redigerat) Hejsan jag har hört om en person som kallas member att han blev bannad!!?? jag undrar vem han är och lite sånt??! Busted! What?Member=Jobbig,Spammer osv.. Redigerat 5 Juni 2009 av Husko Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 5 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2009 Hejsan jag har hört om en person som kallas member att han blev bannad!!?? jag undrar vem han är och lite sånt??! Busted! What?Member=Jobbig,Spammer osv.. Xcango är member, svårt att förstå? Nej. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg