Xcango Skrivet 5 Juni 2009 Rapport Skrivet 5 Juni 2009 Hejsan jag har hört om en person som kallas member att han blev bannad!!?? jag undrar vem han är och lite sånt??!
MentalogisT Skrivet 5 Juni 2009 Rapport Skrivet 5 Juni 2009 Kortfattat, han var en irriterande person som gjorde oss alla ledsna, okej?
FreaxxD00d Skrivet 5 Juni 2009 Rapport Skrivet 5 Juni 2009 Hejsan jag har hört om en person som kallas member att han blev bannad!!?? jag undrar vem han är och lite sånt??! Busted!
Gäst Mindtwistah Skrivet 5 Juni 2009 Rapport Skrivet 5 Juni 2009 (redigerat) Members själ lever vidare i Techno Lover ;D Redigerat 5 Juni 2009 av Mindtwistah
TheGreatest Skrivet 5 Juni 2009 Rapport Skrivet 5 Juni 2009 han var väl ingen spammer som typ KÖDD utan han gjorde idiotiska inlägg som nästan alltid sa emot sig själva. Han hade även väldigt många användare...
360Xbox Skrivet 5 Juni 2009 Rapport Skrivet 5 Juni 2009 han var väl ingen spammer som typ KÖDD utan han gjorde idiotiska inlägg som nästan alltid sa emot sig själva. Han hade även väldigt många användare...Det är sant, han kom med nya hela tiden men alla kom på han varje gång.
Husko Skrivet 5 Juni 2009 Rapport Skrivet 5 Juni 2009 (redigerat) Hejsan jag har hört om en person som kallas member att han blev bannad!!?? jag undrar vem han är och lite sånt??! Busted! What?Member=Jobbig,Spammer osv.. Redigerat 5 Juni 2009 av Husko
Rullis Skrivet 5 Juni 2009 Rapport Skrivet 5 Juni 2009 Hejsan jag har hört om en person som kallas member att han blev bannad!!?? jag undrar vem han är och lite sånt??! Busted! What?Member=Jobbig,Spammer osv.. Xcango är member, svårt att förstå? Nej.
Rekommendera inlägg