VIGGO Skrivet 6 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2009 om du vill spela ett roligt online spel joina min klan kopiera denna länk http://bitefight.se/ sen välj vampyrer (ni kan välja varulv också men välj vampyr om ni vill ha hjälp och sånt) skriv in namn och sånt sen längst ner skriv viggo375 sen bara ansök till min klan ( eller skicka ett medelande till mig så berättar jag hur man gör) sen bara spela och ha kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 6 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2009 Warcraft III, klara campaign och sedan kör DoTA online.DotA* (A) DotA är jätteskoj :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 7 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2009 1891 Tetris ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 7 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2009 Skaffa dig ett Nintendo 64 och ett par n64 spel och djura på! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst RySs3N Skrivet 7 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2009 Kör Combat arms. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apparat1230 Skrivet 8 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2009 Ärligt talat, så har jag blivit jävligt beroende utav TERIS, JA TETRIS! Men CS är väl kul? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fruesgkuas Skrivet 10 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2009 (redigerat) World of Warcraft - lätt men lol då.. ja pacman är kul men jag skulle nog inte nörda det i flera timmar Jag är snart 18 år och jag sitter med pacman drygt 8 timmar/dan när jag är hos morsan. Kanske för att det är xbox 360. vem vet... Redigerat 10 Juni 2009 av fruesgkuas Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fuzioner Skrivet 10 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2009 Cod spelen, GW , Cs? m.m.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OOME Skrivet 11 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2009 (redigerat) Zelda - Ocarina of Time (Nintendo 64, samt dator med. Sök lite på google.) Farcry 2 (Dator, Xbox 360 samt ps3 tror jag) Fallout 3 (Dator, Xbox 360 samt ps3 tror jag) Jedi Academy (Dator) Redigerat 11 Juni 2009 av House Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 11 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2009 Ärligt talat, så har jag blivit jävligt beroende utav TERIS, JA TETRIS! Men CS är väl kul? Själv gillar jag också tetris. Eller den heter mer Blockwar :) Skit kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst pong218 Skrivet 11 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2009 Soldat,, ett gratis spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.