1337Gamer Skrivet 8 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2009 När jag avinstalera spelet för att filerna va cp och jag fatta inte vad repir va ! vilket jag är as arg för nu . jag har fått ner första spele , men på bc vid 69 % så failar den ! va f*n är detta för skit !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blitzcat Skrivet 8 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2009 När jag avinstalera spelet för att filerna va cp och jag fatta inte vad repir va ! vilket jag är as arg för nu . jag har fått ner första spele , men på bc vid 69 % så failar den ! va f*n är detta för skit !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ring blizzard. Hade samma problem förut men det löste sig när jag fick hjälp. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
1337Gamer Skrivet 9 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2009 har gjort de , har problem med engelskan , är bara 13 år Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 9 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2009 har gjort de , har problem med engelskan , är bara 13 år Kan vara att minnet i datorn tagit slut, eller att en brandvägg stoppar en speciell fil. Kolla vilken hårddisk du installerar den på och hur mycket minne den har kvar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 9 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2009 Varför avinstallera skiten när Blizzard har lagt ned så mycket tid på att skapa en repair så att folk ska slippa att ominstallera skiten när det blir knas? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 9 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2009 För att han inte fattade repair. Läs första-posten och skriv sedan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OOME Skrivet 11 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2009 (redigerat) Hmm hade samma problem en gång. Det löste sig genom att jag stängde av mitt Virus program samt brandvägg tror jag? Redigerat 11 Juni 2009 av House Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BURK Skrivet 11 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2009 alltid ska det vara problem med wow men du kan ju rensa lite på hård disken väll? eller ring eller melja blizzard Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg