Hoppa till innehåll

Vad Ska Jag Göra?

Sinclair

Rekommendera inlägg

Köpa en Playstation 3 plus Metal Gear Solid 4 och samtidigt missa spel som Call of Juarez 2, Red Faction: Guerilla och Prototype, eller ska jag vänta tills i höst då jag har en tjockare plånbok?

Skaffa PS3 med MGS 4 och t*nka ( om censuren får svordomar att vara acceptabla så borde väl det här gå bra också? ) CoJ 2, RF:G och Prototype till PC.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Köpa en Playstation 3 plus Metal Gear Solid 4 och samtidigt missa spel som Call of Juarez 2, Red Faction: Guerilla och Prototype, eller ska jag vänta tills i höst då jag har en tjockare plånbok?

Annars kan ju köpa PS3 nu med MGS 4 och köpa resten av spelen när du har pengar eller? ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Fick nyss mitt PS3 med MGS 4 och jag kan lova att du inte kommer ångra dig.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...