Sinclair Skrivet 11 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2009 Köpa en Playstation 3 plus Metal Gear Solid 4 och samtidigt missa spel som Call of Juarez 2, Red Faction: Guerilla och Prototype, eller ska jag vänta tills i höst då jag har en tjockare plånbok? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 11 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2009 Vänta tkr jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 11 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2009 Vänta tkr jag också Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nacke3000 Skrivet 11 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2009 Gör vad som känns rätt. Tänk noga innan du bestämmer dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 11 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2009 Det beror ju helt och hållet på vad du gillar för spel. Detta är nog något du borde bestämma själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 11 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2009 Köpa en Playstation 3 plus Metal Gear Solid 4 och samtidigt missa spel som Call of Juarez 2, Red Faction: Guerilla och Prototype, eller ska jag vänta tills i höst då jag har en tjockare plånbok? Skaffa PS3 med MGS 4 och t*nka ( om censuren får svordomar att vara acceptabla så borde väl det här gå bra också? ) CoJ 2, RF:G och Prototype till PC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knipan64 Skrivet 12 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2009 Köp bara PS3 om du har en fet plånbok eller att dina föräldrar har råd med dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Razec Skrivet 12 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2009 Köpa en Playstation 3 plus Metal Gear Solid 4 och samtidigt missa spel som Call of Juarez 2, Red Faction: Guerilla och Prototype, eller ska jag vänta tills i höst då jag har en tjockare plånbok? Annars kan ju köpa PS3 nu med MGS 4 och köpa resten av spelen när du har pengar eller? ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 12 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2009 Köpa en Playstation 3 plus Metal Gear Solid 4 och samtidigt missa spel som Call of Juarez 2, Red Faction: Guerilla och Prototype, eller ska jag vänta tills i höst då jag har en tjockare plånbok? Fick nyss mitt PS3 med MGS 4 och jag kan lova att du inte kommer ångra dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.