TechnoLover Skrivet 11 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2009 Hej! Någon som vet om Miley Cyrus har gjort några nya låtar? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 11 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2009 Nej, och varför gillar du henne? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TechnoLover Skrivet 11 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2009 Nej, och varför gillar du henne? Ja, Raeven, varför gillar man en sångare? Jag gillar henne för att att hon är snygg och har en fantastisk röst. Hon sjunger jävligt bra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zhug Skrivet 11 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2009 Hon har en bra röst(inte för att jag gillar den musik-stilen) Men framför allt hon är jävligt het iaf. :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 11 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2009 Nej, och varför gillar du henne? Ja, Raeven, varför gillar man en sångare? Jag gillar henne för att att hon är snygg och har en fantastisk röst. Hon sjunger jävligt bra. Okej. *HOSTFAGFAGHOST* Och tyvärr vet jag inte om hon har gjort några nya låtar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 11 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2009 Jag antar att hon har en hemsida,så varför googlar du inte fram den och kollar själv? Där borde det stå i så fall. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 11 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2009 http://en.wikipedia.org/wiki/Miley_Cyrus_discography Här står det ett par saker. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 12 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2009 Lol, Technolover gillar Miley Cyrus- Surprised I am Not Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 13 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2009 Lol, Technolover gillar Miley Cyrus- Surprised I am Not Gillade inte Member Miley Cyrus? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 13 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2009 Lol, Technolover gillar Miley Cyrus- Surprised I am Not Gillade inte Member Miley Cyrus? Tydligen så gör han ju det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Darkshiver Skrivet 13 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2009 Miley Cyrus? Säg inte att du fanboyar Taylor Swift, Tokio Bordell och Jonas Bröderna? I wouldn't be surprised lol. Och jo, Member gillade Cyrus. Och du kan la googla själv innan du gör bort dig? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 13 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2009 Hmmm, hon har väl en egen hemsida. Där står det säkert om dom senaste låtarna. @Darkshiver: Håller med. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg