TechnoLover Skrivet 11 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2009 (redigerat) Hej! Min kompis sa till mig en gång att man kan komprimera en låt så att den tar mindre plats på datan, men fortfarande är fullängd. Jag skulle nämligen vilja ha ett sådant program så att jag kan ha alla mina favoritlåtar på mitt 4GB minneskort till mobilen. Finns det något sådant program? Btw, Monkey Audio är INTE vad jag letar efter... Redigerat 11 Juni 2009 av TechnoLover Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 11 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2009 Audioconverter Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 12 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2009 (redigerat) Att göra den betydligt mindre i storlek innebär sämre kvalité om du inte har en hel låt som .wav fil eller liknande. Och enligt mig är 4gb musik lite för mycket. Om du har halvbra kvalité på låtarna kanske du får plats med 1000 och tror knappast du har 1000 favoritlåtar. Redigerat 12 Juni 2009 av WASD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 12 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2009 Att göra den betydligt mindre i storlek innebär sämre kvalité om du inte har en hel låt som .wav fil eller liknande. Och enligt mig är 4gb musik lite för mycket. Om du har halvbra kvalité på låtarna kanske du får plats med 1000 och tror knappast du har 1000 favoritlåtar. Han kanske kör FLAC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 12 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2009 Hej! Min kompis sa till mig en gång att man kan komprimera en låt så att den tar mindre plats på datan, men fortfarande är fullängd. Jag skulle nämligen vilja ha ett sådant program så att jag kan ha alla mina favoritlåtar på mitt 4GB minneskort till mobilen. Finns det något sådant program? Btw, Monkey Audio är INTE vad jag letar efter... Windows movie maker, och sen kan du justera storleken som du vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TechnoLover Skrivet 12 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2009 Att göra den betydligt mindre i storlek innebär sämre kvalité om du inte har en hel låt som .wav fil eller liknande. Och enligt mig är 4gb musik lite för mycket. Om du har halvbra kvalité på låtarna kanske du får plats med 1000 och tror knappast du har 1000 favoritlåtar. Han kanske kör FLAC. Nej, för jag har ingen FLAC-player på min mobil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NiroTheCrazy Skrivet 14 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2009 (redigerat) Att göra den betydligt mindre i storlek innebär sämre kvalité om du inte har en hel låt som .wav fil eller liknande. Och enligt mig är 4gb musik lite för mycket. Om du har halvbra kvalité på låtarna kanske du får plats med 1000 och tror knappast du har 1000 favoritlåtar. För mycket? Jag tycker det är för lite. Sen 1000 låtar blir det inte. Jag har 2767 låtar på min ipod som tar 19,52GB. Gör matten själv.:P Redigerat 14 Juni 2009 av NiroTheCrazy Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 14 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2009 Att göra den betydligt mindre i storlek innebär sämre kvalité om du inte har en hel låt som .wav fil eller liknande. Och enligt mig är 4gb musik lite för mycket. Om du har halvbra kvalité på låtarna kanske du får plats med 1000 och tror knappast du har 1000 favoritlåtar. För mycket? Jag tycker det är för lite. Sen 1000 låtar blir det inte. Jag har 2767 låtar på min ipod som tar 19,52GB. Gör matten själv.:P Det beror helt på vilken kvalité låtarna har. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 15 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2009 Att göra den betydligt mindre i storlek innebär sämre kvalité om du inte har en hel låt som .wav fil eller liknande. Och enligt mig är 4gb musik lite för mycket. Om du har halvbra kvalité på låtarna kanske du får plats med 1000 och tror knappast du har 1000 favoritlåtar. För mycket? Jag tycker det är för lite. Sen 1000 låtar blir det inte. Jag har 2767 låtar på min ipod som tar 19,52GB. Gör matten själv.:P om du har 2000 låtar som tar 19gb så är det något fel. Kan säga att jag har över det dubbla antalet låtar på min dator och jag ligger på runt 10gb. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TechnoLover Skrivet 15 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2009 Att göra den betydligt mindre i storlek innebär sämre kvalité om du inte har en hel låt som .wav fil eller liknande. Och enligt mig är 4gb musik lite för mycket. Om du har halvbra kvalité på låtarna kanske du får plats med 1000 och tror knappast du har 1000 favoritlåtar. För mycket? Jag tycker det är för lite. Sen 1000 låtar blir det inte. Jag har 2767 låtar på min ipod som tar 19,52GB. Gör matten själv.:P om du har 2000 låtar som tar 19gb så är det något fel. Kan säga att jag har över det dubbla antalet låtar på min dator och jag ligger på runt 10gb. Han kanske har låtarna i .wav-format? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 15 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2009 Att göra den betydligt mindre i storlek innebär sämre kvalité om du inte har en hel låt som .wav fil eller liknande. Och enligt mig är 4gb musik lite för mycket. Om du har halvbra kvalité på låtarna kanske du får plats med 1000 och tror knappast du har 1000 favoritlåtar. För mycket? Jag tycker det är för lite. Sen 1000 låtar blir det inte. Jag har 2767 låtar på min ipod som tar 19,52GB. Gör matten själv.:P om du har 2000 låtar som tar 19gb så är det något fel. Kan säga att jag har över det dubbla antalet låtar på min dator och jag ligger på runt 10gb. Han kanske har låtarna i .wav-format? Då får dom vara 7mb var. Det är jävligt mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TechnoLover Skrivet 15 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2009 Att göra den betydligt mindre i storlek innebär sämre kvalité om du inte har en hel låt som .wav fil eller liknande. Och enligt mig är 4gb musik lite för mycket. Om du har halvbra kvalité på låtarna kanske du får plats med 1000 och tror knappast du har 1000 favoritlåtar. För mycket? Jag tycker det är för lite. Sen 1000 låtar blir det inte. Jag har 2767 låtar på min ipod som tar 19,52GB. Gör matten själv.:P om du har 2000 låtar som tar 19gb så är det något fel. Kan säga att jag har över det dubbla antalet låtar på min dator och jag ligger på runt 10gb. Han kanske har låtarna i .wav-format? Då får dom vara 7mb var. Det är jävligt mycket. Va?Jag har tre .wav låtar på min mobil. De är ungefär 3 minuter långa var, men upptar 30 mb plats var. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.