360Xbox Skrivet 12 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2009 @360Xbox: Ofta att Requiem for a dream passar till en begravning. Den är för... melodramatisk. (jag gillar den inte btw) Den är ju epic. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 12 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2009 P. Diddy feat Faith Hill & 112 - I'll Be Missin' You Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 12 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2009 Nej, skämt åsido. Hade nog tyckt att Europe - Hero (den versionen från Almost Unplugged) hade varit riktigt fin.Älskar den låten. Men på begravning, hmm... Hero-Europe, Seasons in the sun-Terry Jacks, hmm, ja, det finns många extremt bra låtar men som kanske inte passar till begravning. Åh just det, Who wants to live forever-Queen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 12 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2009 Gary Jules - Mad World Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 13 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2009 Streets of mars - Breathe in breathe out Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 13 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2009 (redigerat) Pokémon theme song. B) Redigerat 13 Juni 2009 av ForlorN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 13 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2009 I lol'd. Bohemian Rhapsody kanske, men tror inte att man får välja några låtar till sin begravning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 13 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2009 I lol'd. Bohemian Rhapsody kanske, men tror inte att man får välja några låtar till sin begravning. jo se på f*n at man får det, min farmor valde alla låtar till sin begravning annars e det ju diskriminering Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
secretsonic Skrivet 13 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2009 lordi + massa andra bög låtar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 13 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2009 Okej, jag tror jag nöjer mej med Ievan Polkka och Caramelldansen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 13 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2009 Gary Jules - Mad WorldDen är grymt bra. :oBästa sångaren jag har hört. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 14 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2009 Imperiet-en ballad om en amerikanks officer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.