Lynott Skrivet 26 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2009 http://open.spotify.com/track/1lPZxIxiolmsRWHwmAEKaC skulle vara en fin låt också Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 26 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2009 River of Tears med clapton Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 26 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2009 Tror jag vill ha denna istället Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bmth Skrivet 2 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2009 haha, borde man kanske ha thåström på sån begravning ;) skulle ju lätt bli, fanfanfan eller alla vill till himlen isåfall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TechnoLover Skrivet 2 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2009 (redigerat) EDIT Redigerat 3 Juli 2009 av TechnoLover Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 4 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2009 Jag lägger till låten från Flea Market Montgomery på listan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rovarkungen Skrivet 4 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2009 The Clash - Complete Control Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 4 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2009 Min begravning ska börja med denna sen die mauer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 5 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2009 Det har jag aldrig tänkt på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TechnoLover Skrivet 6 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2009 Kanske inte borde säga detta, men jag skiter fullkomligt i begravningar. Jag har ingen respekt för de döda, och min åsikt om det är: är de döda så är de, gråt får dem inte att komma tillbaka. Crying wont bring them back, so why cry? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cakeguy Skrivet 6 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2009 Så du skulle inte bli ledsen om t.e.x. din mamma dog? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bmth Skrivet 6 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2009 Kanske inte borde säga detta, men jag skiter fullkomligt i begravningar. Jag har ingen respekt för de döda, och min åsikt om det är: är de döda så är de, gråt får dem inte att komma tillbaka. Crying wont bring them back, so why cry? HAHAHAHAHAHHA! vad fan vare där om då, menar du allvar? :lol: äre du som är hårding här elle, patetiskt. .____. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.