Hoonigan Skrivet 29 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2009 for thouse about to rock (we salute you) med Ac Dc och hells bells också med ac dc Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 29 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2009 (redigerat) Vet inte om Hells bells skulle vara så jättebra med tanke på att de nämner satan en del i den låten och det brukar kanske inte vara så jätteuppskattat i kyrkor ^^ . Har tänkt på en liten outsider som jag skulle tänka mig att ha, Mama Said med metallica, mysig stämning i den låten. Redigerat 29 Juli 2009 av TheUnnamed Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 29 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2009 Ozzy Osbourne - Mama, im comming home Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 5 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2009 U2 - Walk on :') Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rovarkungen Skrivet 5 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2009 (redigerat) Gamma Ray - From The Ashes Johnny Cash - The Man Comes Around Tom Petty and The Heartbreakers - I Won't Back Down Strebers - 39 Steg Goldfinger - Wasted The Rolling Stones - Play With Fire System Of A Down - Fuck The System Ramones - Gimmie Gimmie Shock Threatment Redigerat 5 Augusti 2009 av Downz Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 5 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2009 Michael jackson - They dont care about us. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 7 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2009 Somebody to love - Jefferson Airplane What is love - Haddaway More than a feeling - Boston Och för att höja stämningen Rock this party - Bob sinclair Always look in the bright side of life - Monthy python Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Eru Skrivet 8 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2009 Bob Marley - Could you be loved Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raffed Skrivet 8 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2009 Kent - Mannen I Den Vita Hatten(16 År Senare) Coldplay - Don't Panic Markus Krunegård - Samma Nätter Väntar Alla The Stone Roses - I Wanna be Adored Arcade Fire - No Cars Go The Killers - This River Is Wild New Order - Turn My Way Nationalteatern - Barn Av Vår Tid Dire Straits - Romeo & Juliet Lisa Miskovsky - Back To Stoneberry Road Kent - Visslaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 8 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2009 Nirvana - Rape me och I hate myself and i want to die Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mickeh Skrivet 9 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2009 Nirvana - Come as you are Pixies - Where is my mind eller något liknande. Men om jag ska vara ärlig bryr jag mig inte. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 9 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2009 Teron Beal - Dance at my Funeral http://open.spotify.com/track/0MZrSAiSPJC7tbdI0IijJU Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.