Gäst Jiyu Skrivet 10 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2009 jo det är ganska pinsamt när farbror doktor ska känna på penis :( kan man nog lätt säga... Tänk om man får bånge? :/ Hahahaha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 10 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2009 (redigerat) Tänk om man får bånge? :/ Är du heöt säker på att du inte ser dig själv som gay? :3 För du har gjort en rad inlägg här nu som gör en antagande om det :rambo: :rambo: men om det va en gubbe som tog på min åderpåk så skulle jag nog tänka att det va en tjej som satt och gjorde det. då får man nog bånge ^^ eller jo, ett undantag vore ju om gubben va skit het! då går det lika bra som att tänka han. rawr! Redigerat 10 Augusti 2009 av 90LIVE Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Eru Skrivet 10 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2009 Hahah varför gör du män till kvinnor ;o du vill ha doktorssex XD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst hejhejhej Skrivet 10 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2009 doktorn kanske är shemale :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 10 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2009 doktorn kanske är shemale :oword, det får man hoppas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst hejhejhej Skrivet 11 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2009 nej fy fan för shemales, det känns så förnedrande när man kollar på nån porr film å man tycker ''hon'' är snygg sen drar ''hon'' av sig byxorna och POW! där har vi en fet åderpåle :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
girlygeek Skrivet 5 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2009 Hahahahaha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 5 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2009 nej fy fan för shemales, det känns så förnedrande när man kollar på nån porr film å man tycker ''hon'' är snygg sen drar ''hon'' av sig byxorna och POW! där har vi en fet åderpåle :(det är ganska sant... .__. tittade på en film som en kompis länka och då tänkte jag: fan vilken het brud. Fast sen som du sa så åkte byxorna ned och där såg man en hängande balle :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Undead Skrivet 29 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2009 Jag tror ni gått lite utanför ämnet nu? xD. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 30 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2009 ådror i pungen. akta så det inte cirkulerar blod också :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.