Hoppa till innehåll

Ådror I Pungen?


Rekommendera inlägg

Tänk om man får bånge? :/

 

Är du heöt säker på att du inte ser dig själv som gay? :3 För du har gjort en rad inlägg här nu som gör en antagande om det :rambo: :rambo:

 

men om det va en gubbe som tog på min åderpåk så skulle jag nog tänka att det va en tjej som satt och gjorde det. då får man nog bånge ^^ eller jo, ett undantag vore ju om gubben va skit het! då går det lika bra som att tänka han. rawr! Redigerat av 90LIVE
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst hejhejhej

nej fy fan för shemales, det känns så förnedrande när man kollar på nån porr film å man tycker ''hon'' är snygg sen drar ''hon'' av sig byxorna och POW! där har vi en fet åderpåle :(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...

nej fy fan för shemales, det känns så förnedrande när man kollar på nån porr film å man tycker ''hon'' är snygg sen drar ''hon'' av sig byxorna och POW! där har vi en fet åderpåle :(

det är ganska sant... .__. tittade på en film som en kompis länka och då tänkte jag: fan vilken het brud. Fast sen som du sa så åkte byxorna ned och där såg man en hängande balle :/
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 4 veckor senare...

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...