bmth Skrivet 15 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2009 (redigerat) yes, som sagt peace and love 09' närmar sej ;) Finns det kanske några trevliga prickar från fuska som ska dit ? Själv ska man dit på onsdagen och åker med festivalbussen. Och nu gäller det bara att packa och få med all skit, haha! vet knappt vad som ska med. :mellow: Hjälp till och skriv typ, nödvändiga festival prylar vetja! ^_^ Redigerat 15 Juni 2009 av mansithe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 17 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2009 toapapper? :) Det är det jag har hört att man ska ha med sig iaf ;: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bmth Skrivet 17 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2009 toapapper? :) Det är det jag har hört att man ska ha med sig iaf ;: haha, jo jag med faktist ;) och skit många andra säger att man ska ha med våtserveter. fint, komma till peace and love med endast fickorna fulla med toapapper och våtservetter :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 17 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2009 en back öl, tält, sovsäck, tandborste, tandkröm, hårborste, kam, hårfön, gele, vax, tvål, schampoo, underlakan, örngott, kudde, täcke, bok, kalleanka tidningar, pengar, toapapper, grillkrydda, chili, jalapeño, chips, godis, mackor, smör, mjölk, tv, dator, spel, foto på dig själv, skiftnyckel, stjärnmejsel och skruvdragare samt insexnyckel, kylväska, gitarr, manual, nätverksladd, växter, skor, kläder, underkläder, dricka, meloner, apelsin och äpple, lampa, insektmedel, mobil, telefon, kassaskåp, skolarbete, penna, suddigummi, parfym, hårklämma, mattebok, kondomer, preventivmedel allmänt, peruk, stol, ihopfällbar pall, bord, kniv, vitamin tabletter, ipren, alvedon, treo, öronskydd, fjärrkontroll, fotbad, tallrikar, bestick, affischer på din idol, mp3, videokamera, kompis, pappa, mamma, nalle, kassar, bajamaja, klädhängare, burk, ljus(stearin). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bmth Skrivet 17 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2009 en back öl, tält, sovsäck, tandborste, tandkröm, hårborste, kam, hårfön, gele, vax, tvål, schampoo, underlakan, örngott, kudde, täcke, bok, kalleanka tidningar, pengar, toapapper, grillkrydda, chili, jalapeño, chips, godis, mackor, smör, mjölk, tv, dator, spel, foto på dig själv, skiftnyckel, stjärnmejsel och skruvdragare samt insexnyckel, kylväska, gitarr, manual, nätverksladd, växter, skor, kläder, underkläder, dricka, meloner, apelsin och äpple, lampa, insektmedel, mobil, telefon, kassaskåp, skolarbete, penna, suddigummi, parfym, hårklämma, mattebok, kondomer, preventivmedel allmänt, peruk, stol, ihopfällbar pall, bord, kniv, vitamin tabletter, ipren, alvedon, treo, öronskydd, fjärrkontroll, fotbad, tallrikar, bestick, affischer på din idol, mp3, videokamera, kompis, pappa, mamma, nalle, kassar, bajamaja, klädhängare, burk, ljus(stearin). hahah, vafan :lol: alkohol fixas ju där nere, och ah.. det är en festival inte camping eller nån tält helt på gräsmattan. med andra ord, jag åker för musiken. kommer inte behöva massa spel eller mat och el direkt så att man kan utnyttja det så. hahah, fett rolig lista dock ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 17 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2009 Lite overkill, men bra lista ;P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 17 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2009 Öl, rubbers. Något mer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bmth Skrivet 18 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2009 Öl, rubbers. Något mer? som sagt, alkohol förskaffas där nere ;) rubers sure, men aja. det äre alltså det ändå. hahaha, fin packning jag kommer ha :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trendywinds Skrivet 18 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2009 Självklart ska man till P&l!:D åker upp med min syster och hennes polare på onsdag och går sedan till min kompisar som åker upp på måndagen, Tror dock Raeven fick med det mesta öhö.. Fast pengar är nog alltid bra, och cigg :D Regnkläder eftersom man inte får ha paraply på festivalområdet, Plastflaskor är nog också rättbra ifall du ska ha spriten i nånting. Ett bra humör är ju ett måste btw B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bmth Skrivet 19 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2009 Självklart ska man till P&l!:D åker upp med min syster och hennes polare på onsdag och går sedan till min kompisar som åker upp på måndagen, Tror dock Raeven fick med det mesta öhö.. Fast pengar är nog alltid bra, och cigg :D Regnkläder eftersom man inte får ha paraply på festivalområdet, Plastflaskor är nog också rättbra ifall du ska ha spriten i nånting. Ett bra humör är ju ett måste btw B) haha, bästa svaret ;) btw, kul med folk som ska dit. ska också åka dit på onsdagen, åker med festivalbussen. för mej blir det dock en cirka sju timmars resa till kära borlänge :lol: yäy, då kommer jag och letar upp dej så får du bjuda på en cigg elle två. haha ^_^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trendywinds Skrivet 19 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2009 Självklart ska man till P&l!:D åker upp med min syster och hennes polare på onsdag och går sedan till min kompisar som åker upp på måndagen, Tror dock Raeven fick med det mesta öhö.. Fast pengar är nog alltid bra, och cigg :D Regnkläder eftersom man inte får ha paraply på festivalområdet, Plastflaskor är nog också rättbra ifall du ska ha spriten i nånting. Ett bra humör är ju ett måste btw B) haha, bästa svaret btw, kul med folk som ska dit. ska också åka dit på onsdagen, åker med festivalbussen. för mej blir det dock en cirka sju timmars resa till kära borlänge :lol: yäy, då kommer jag och letar upp dej så får du bjuda på en cigg elle två. haha ^_^ Dude, sju timmar?! Tror det tar ca 2-3 timmar för mig :o Hittar du mig så bjuder jag ;> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bmth Skrivet 19 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2009 hahah, låt oss säga att jag bor en bit ifrån :lol: usch, kommer vara helt död när jag kommer fram. hm.. men det går nog bra, lätt att jag hittar dej :visslar: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.