Hoppa till innehåll

Peace And Love 09' 22-27 Juni


bmth
 Dela

Rekommendera inlägg

yes, som sagt peace and love 09' närmar sej ;)

Finns det kanske några trevliga prickar från fuska som ska dit ?

Själv ska man dit på onsdagen och åker med festivalbussen.

Och nu gäller det bara att packa och få med all skit, haha! vet knappt vad som ska med. :mellow:

 

Hjälp till och skriv typ, nödvändiga festival prylar vetja! ^_^

 

 

 

Redigerat av mansithe
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 30
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

toapapper? :)

Det är det jag har hört att man ska ha med sig iaf ;:

haha, jo jag med faktist ;)

och skit många andra säger att man ska ha med våtserveter. fint,

komma till peace and love med endast fickorna fulla med toapapper och våtservetter :lol:

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

en back öl, tält, sovsäck, tandborste, tandkröm, hårborste, kam, hårfön, gele, vax, tvål, schampoo, underlakan, örngott, kudde, täcke, bok, kalleanka tidningar, pengar, toapapper, grillkrydda, chili, jalapeño, chips, godis, mackor, smör, mjölk, tv, dator, spel, foto på dig själv, skiftnyckel, stjärnmejsel och skruvdragare samt insexnyckel, kylväska, gitarr, manual, nätverksladd, växter, skor, kläder, underkläder, dricka, meloner, apelsin och äpple, lampa, insektmedel, mobil, telefon, kassaskåp, skolarbete, penna, suddigummi, parfym, hårklämma, mattebok, kondomer, preventivmedel allmänt, peruk, stol, ihopfällbar pall, bord, kniv, vitamin tabletter, ipren, alvedon, treo, öronskydd, fjärrkontroll, fotbad, tallrikar, bestick, affischer på din idol, mp3, videokamera, kompis, pappa, mamma, nalle, kassar, bajamaja, klädhängare, burk, ljus(stearin).

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

en back öl, tält, sovsäck, tandborste, tandkröm, hårborste, kam, hårfön, gele, vax, tvål, schampoo, underlakan, örngott, kudde, täcke, bok, kalleanka tidningar, pengar, toapapper, grillkrydda, chili, jalapeño, chips, godis, mackor, smör, mjölk, tv, dator, spel, foto på dig själv, skiftnyckel, stjärnmejsel och skruvdragare samt insexnyckel, kylväska, gitarr, manual, nätverksladd, växter, skor, kläder, underkläder, dricka, meloner, apelsin och äpple, lampa, insektmedel, mobil, telefon, kassaskåp, skolarbete, penna, suddigummi, parfym, hårklämma, mattebok, kondomer, preventivmedel allmänt, peruk, stol, ihopfällbar pall, bord, kniv, vitamin tabletter, ipren, alvedon, treo, öronskydd, fjärrkontroll, fotbad, tallrikar, bestick, affischer på din idol, mp3, videokamera, kompis, pappa, mamma, nalle, kassar, bajamaja, klädhängare, burk, ljus(stearin).

 

hahah, vafan :lol:

alkohol fixas ju där nere, och ah.. det är en festival inte camping eller nån tält helt på gräsmattan.

med andra ord, jag åker för musiken. kommer inte behöva massa spel eller mat och el direkt så att man kan utnyttja det så. hahah, fett rolig lista dock ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Självklart ska man till P&l!:D

 

åker upp med min syster och hennes polare på onsdag och går sedan till min kompisar som åker upp på måndagen,

 

 

Tror dock Raeven fick med det mesta öhö..

 

Fast pengar är nog alltid bra, och cigg :D

Regnkläder eftersom man inte får ha paraply på festivalområdet,

Plastflaskor är nog också rättbra ifall du ska ha spriten i nånting.

 

Ett bra humör är ju ett måste btw B)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Självklart ska man till P&l!:D

 

åker upp med min syster och hennes polare på onsdag och går sedan till min kompisar som åker upp på måndagen,

 

 

Tror dock Raeven fick med det mesta öhö..

 

Fast pengar är nog alltid bra, och cigg :D

Regnkläder eftersom man inte får ha paraply på festivalområdet,

Plastflaskor är nog också rättbra ifall du ska ha spriten i nånting.

 

Ett bra humör är ju ett måste btw B)

 

haha, bästa svaret ;)

btw, kul med folk som ska dit. ska också åka dit på onsdagen, åker med festivalbussen.

för mej blir det dock en cirka sju timmars resa till kära borlänge :lol:

yäy, då kommer jag och letar upp dej så får du bjuda på en cigg elle två. haha ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Självklart ska man till P&l!:D

 

åker upp med min syster och hennes polare på onsdag och går sedan till min kompisar som åker upp på måndagen,

 

 

Tror dock Raeven fick med det mesta öhö..

 

Fast pengar är nog alltid bra, och cigg :D

Regnkläder eftersom man inte får ha paraply på festivalområdet,

Plastflaskor är nog också rättbra ifall du ska ha spriten i nånting.

 

Ett bra humör är ju ett måste btw B)

 

haha, bästa svaret

btw, kul med folk som ska dit. ska också åka dit på onsdagen, åker med festivalbussen.

för mej blir det dock en cirka sju timmars resa till kära borlänge :lol:

yäy, då kommer jag och letar upp dej så får du bjuda på en cigg elle två. haha ^_^

 

Dude, sju timmar?!

Tror det tar ca 2-3 timmar för mig :o

Hittar du mig så bjuder jag ;>

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...