360Xbox Skrivet 17 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2009 Så vad ska ni göra på midsommarafton? Det är ju på fredag. :D Jag ska åka till sommarstugan och bada badtunna och äta god mat (lax krans). Men jag har hört att det kommer vara regn, men man får väl hoppas. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bmth Skrivet 17 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2009 oh! midsommar, härligt jue ;) själv har jag ju nte allt planerat, blir nog till att fira den med kompisar. kanske ut på sjön och grilla och övernatta, underbart :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 17 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2009 ska till stugan och fira med några andra familjer ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 17 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2009 Jag har inget planerat, kanske grilla med familjen eller nått sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 17 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2009 Ska väl vara hemma med släkten Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mindtwistah Skrivet 17 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2009 Blir en helt vanlig dag för mig ;p Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 17 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2009 Menar ni det? Jag trodde alla svenskar firade midsommarafton o.O Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaceduck Skrivet 17 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2009 Vi brukar åka ut med segelbåten på midsommar, vet inte hur det blir i år men det blir nog troligen det ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 17 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2009 Jag har inget planerat, kanske grilla med familjen eller nått sånt.Same here. Midsommaren är överskattad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 17 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2009 Inte en aning, kanske åka till farsans kompisar och äta... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 17 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2009 Så vad ska ni göra på midsommarafton? Det är ju på fredag. :D Jag ska åka till sommarstugan och bada badtunna och äta god mat (lax krans). Men jag har hört att det kommer vara regn, men man får väl hoppas. :D Låter som en trevlig midsommar! Själv kommer jag nog spendera den med familj! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 17 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2009 Midsommar? Orka... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.