Gäst Member Skrivet 17 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2009 Fest och grillning med polare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 17 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2009 Fest och grillning med polare. Jaså, har du sådana? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knipan64 Skrivet 17 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2009 Ska åka upp till landet där jag antagligen kommer börja dan med att leta upp alla blommor jag kan hitta inom 5km. Virka in ett kors av dom. Hälsa på grannen som kommer upp och antagligen äta mat med dom senare. Antagligen kommer jag väll sitta och prata med grann tjejen hela tiden eftersom hon lär vara det ända att prata med...om det nu inte var den med pojkvän som kommer upp för då kommer hon väll ha honom cirkulerade runt hennes ben så att jag inte får nån chans att prata med henne utan att hamna i slagsmål och det blir så jobbigt eftersom hans typ aldrig ger upp förens det e försent och då slutar det med att han måste åka till närmsta sjukhus eller att jag måste dumpa hans kropp i en gammal övergiven brunn som jag hitta ute i skogen förut =/ men jag hoppas på att det e den syrran som är singel som e uppe >_> Lär grilla nått också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 17 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2009 (redigerat) äta god mat :mellow: Tycker inte midsommer är viktig för min del. Redigerat 17 Juni 2009 av windnoob Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Member Skrivet 18 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2009 Fest och grillning med polare. Jaså, har du sådana? Ja? Är du avundsjuk eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 18 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2009 NU ska jag dra till kiruna!!! bajs bajs fuska! :D (ska fira midsommar där) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 18 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2009 Min syrra, svåger och deras barn kommer, och vi ska grilla osv. ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DubbelD Skrivet 18 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2009 Grilla, fotboll osv, helt ok, men tycker endå midsommar är en onödig högtid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 18 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2009 ska hitta på ngt själv. alla andra ska ju med sin j*vla familj och suga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 18 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2009 Fest och grillning med polare. Jaså, har du sådana? Ja? Är du avundsjuk eller? Snarare förvånad :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
halokrom Skrivet 18 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2009 Grilla och supa skallen av mej med kompisarna i skärgårn. B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 18 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2009 Grilla och supa skallen av mej med kompisarna i skärgårn. B)Låter härligt. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.