WishCookie Skrivet 17 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2009 Hejsan allihopa. Jo det är såhär att jag gillar en tjej som min kompis gillar. Men jag kan dock inte riktigt hennes mobil eller hem telefon nr. Och jag tror att min kompis kan hennes Hem telefon nummer. Och jag är rädd att han ska hinna före och fråga chans. Och gör han det så blir jag helt, ja det går inte att beskriva. Så jag behöver verkligen hjälp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 17 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2009 Kolla telefonkatalogen efter hennes hem nummer <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 17 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2009 Påminner mig om min kompis och min andra kompis, de kämpar så mkt för en tjej, de kan inget om kärlek x) Jag har tillochmed större chans än dom, innan jag ens öppnat käften. Iaf till saken. Hon måste gilla den ena eller den andra, skit i han andra och försök att göra han avundsjuk, fast nåt smart sätt. Åkte karusell med tjejen som båda gillade förra veckan ^^ Pissed off blev dom.. x) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 17 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2009 Kolla telefonkatalogen efter hennes hem nummer <_< Jag kan inte riktigt hennes efternamn. Jag kan inte hela. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 17 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2009 Fråga efter hennes nr? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 17 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2009 Kolla telefonkatalogen efter hennes hem nummer <_< Jag kan inte riktigt hennes efternamn. Jag kan inte hela. Får ni inte skolkataloger?(skoltelefon kataloger) :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZiLbOr Skrivet 17 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2009 (redigerat) Kolla telefonkatalogen efter hennes hem nummer <_< Jag kan inte riktigt hennes efternamn. Jag kan inte hela. Får ni inte skolkataloger?(skoltelefon kataloger) :o Edit: Redigerat 17 Juni 2009 av ZiLbOr Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 17 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2009 Hejsan allihopa. Jo det är såhär att jag gillar en tjej som min kompis gillar. Men jag kan dock inte riktigt hennes mobil eller hem telefon nr. Och jag tror att min kompis kan hennes Hem telefon nummer. Och jag är rädd att han ska hinna före och fråga chans. Och gör han det så blir jag helt, ja det går inte att beskriva. Så jag behöver verkligen hjälp. Om du vill ha hennes nummer är det smartast att fråga efter det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sadgasm Skrivet 17 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2009 (redigerat) och vad gör dig säker på att tjejen ens är intresserad av nån av er? om din kompis nu skulle bli ihop med henne före dig så betyder väl det antagligen att hon inte heller gillar dig på det sättet, och då är det ingenting du kan göra nåt åt. och om du nu är så orolig kan du inget annat göra än att snacka med henne, få reda på om hon är intresserad. Redigerat 17 Juni 2009 av Sadgasm Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 17 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2009 Eller hur. Tjejen väljer ju. Fast jag tvivlar på att det blir dig så som du är. Småbarn -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maka Skrivet 17 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2009 Asså om din kompis nu frågar chans och hon säger ja så betyder ju det tyvärr att hon gillade honom bättre.Om hon säger nej så kan du ju chansa.Eller så kan du fråga före din kompis.Jag blev kär i en tjej i förskoleklass när vi båda gick där.Jag var blyg då så jag träffade knappt henne.Sedan i 3:an frågade en tjej chans på mig men jag sa nej.Jag frågade chans på tjejen i fyran och sedan har jag haft en flickvän.Om du verkligen vill att hon ska tacka ja till när du frågar så fråga då öga mot öga eller skicka lapp så fort du kan så du kanske hinner före din kompis.Det kan vara risk att han blir s*it arg på dig för att vara ihop med tjejen han gillar men whatever.Han vågade ju d¨å inte så rätt åt honom.Men iallafall så blev jag ihop med att jag skickade en lapp.Sedan har jag frågat om hennes msn och mobilnummer och vi skriver till varann(Ringer inte henne så ofta).Hoppas du får den tjejen du gillar till slut :). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 17 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2009 (redigerat) visste inte ens att man frågade chans när man var 14 Redigerat 17 Juni 2009 av 40200 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.