MentalogisT Skrivet 23 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2009 ctrl + alt + neråtpil Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 23 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2009 format c i kommandotolken så Funkar inte med tanke på att skolor oftast inte har hårddiskar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 23 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2009 Det jag skrev. Akta er så ni inte skrier fel användarnamn. Jag gjorde ett nytt acc (på min egen dator) sen gjorde så. Sen när jag bytte lösenord bytte jag på den vanliga användaren sen tog bort "lek användaren" xD Så jag fick formatera :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 23 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2009 Det jag skrev. Akta er så ni inte skrier fel användarnamn. Jag gjorde ett nytt acc (på min egen dator) sen gjorde så. Sen när jag bytte lösenord bytte jag på den vanliga användaren sen tog bort "lek användaren" xD Så jag fick formatera :PFelsäkert läge? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 23 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2009 Hur menar du? Men ha en användare till ifall ni skulle få samma problem :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GZT Skrivet 24 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2009 Jag brukar bara spela winterbells på skolan men ska prova lite annat som står här i tråden. Hehe, kommit ihåg när jag gick i sjuan på bildlektionen så skulle vi göra vissa kroppsdelar i keramik men vi hade inga bilder så vi fick porrsurfa på skolans datorer. Det var nån kille som råkade skriva ut en av bilderna på rektorns skrivare. xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 24 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2009 Hur menar du? Men ha en användare till ifall ni skulle få samma problem :PDu kunde ha startat datorn i felsäkert läge, rätt onödigt att formatera... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chilla Skrivet 24 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2009 Inte så mycket. Kollar lite på skolans hemsida, går in på msn, spelar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst pong218 Skrivet 30 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2009 Lol jag går första ring och vi har installerat wc3 , wow , cs på skolans nätvärk, Skit roligt, men då och då finner dem filerna och dem tas bort, Men riktigt roligt då vi får använda datorerna på rasterna och sitta vid msn under lektion :) bästa linjen ever :) Vi får även lana efter skoltid, med lärarens tillåtelse, då måste spelen vara på usbsticka men ända bästa skolan i världen, Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 31 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2009 Lol jag går första ring och vi har installerat wc3 , wow , cs på skolans nätvärk, Skit roligt, men då och då finner dem filerna och dem tas bort, Men riktigt roligt då vi får använda datorerna på rasterna och sitta vid msn under lektion :) bästa linjen ever :) Vi får även lana efter skoltid, med lärarens tillåtelse, då måste spelen vara på usbsticka men ända bästa skolan i världen,Världens bästa skola skulle vara om de lärt er att stava ordentligt också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 31 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2009 Den va bra Tolin Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 31 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2009 Lol jag går första ring och vi har installerat wc3 , wow , cs på skolans nätvärk, Skit roligt, men då och då finner dem filerna och dem tas bort, Men riktigt roligt då vi får använda datorerna på rasterna och sitta vid msn under lektion :) bästa linjen ever :) Vi får även lana efter skoltid, med lärarens tillåtelse, då måste spelen vara på usbsticka men ända bästa skolan i världen,Världens bästa skola skulle vara om de lärt er att stava ordentligt också. Don't be such a MileyLover. Min engelska suger. Men tack för tipsen allihopa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.