GZT Skrivet 31 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2009 Det finns en till rolig sak att göra på skolans datorer och det är att meatspinna andra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 2 Augusti 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2009 Vad är det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GZT Skrivet 2 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2009 Man lurar de att gå in på en hemsida som heter meatspin, säg till de att det är ett community och att alla får gå in där (ni som läser detta, gå inte in där ^^). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 2 Augusti 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2009 Nu vart jag nyfiken :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GZT Skrivet 3 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2009 Här har du en kort video där du får se hur vissa reagerar på sidan iaf. ^^ http://www.youtube.com/watch?v=-Ij6FtLno5w Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 3 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2009 (redigerat) Jo en gång när jag gick i 6:an så gick jag och min kompis in på google och paint. Och sökte jag på vår rektors namn och Britney Spears Halv Naken när hon håller en orm runt Halsen. Jag klistrade in båda på paint och började att mixtra lite. Då hade jag ersatt Birtney Spears huvud med rektorns. Då sa en elev till rektorn, och då fick jag mycket skit. Sen under Svenska Passen så kom rektorn in och sa till alla 6 - 7:er om vad jag hade gjort. Då började alla skratta ihjäl sig och frågade om jag verkligen gjorde det. Och svaret blev Ja ofc. Redigerat 3 Augusti 2009 av Moonlamp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cakeguy Skrivet 4 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2009 Uhm... Meatspin är en konstig sida. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cakeguy Skrivet 5 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2009 Vi får inte göra något med datornerna bara spela Potatismannen, det suger! Sökte på det på internet och där står det för att det är avsett för små barn :P Det följer tydligen med till skolans dator <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 7 Augusti 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2009 Min kompis gick in på meatspin nu när vi lana. Inte kul :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 26 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2009 Hur farligt är det då -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mojje312 Skrivet 29 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2009 Veckan föra skolavslutning fick vi göra vad vi ville på datorerna då råkade jag ladda ner en sak som hade virus då fick alla datorer virus:D Nice !! xD Förstör skolans datorer xD hihi Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 29 September 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 29 September 2009 Dom roliga busen jag kan kan jag inte göra nu :( Dom blocka cmd när dom märkte att jag lekte med det xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.