Hoppa till innehåll

Kul Att Göra Med Datorn?


KuroKaktus

Rekommendera inlägg

  • Svar 130
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst Crazyshit

Tänk om man sitter där och porr surfar sen kommer en lärare och frågar. Får man va med och kolla? xD

Tror du seriöst dom skulle göra det?

 

Men han skämtar ju?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tänk om man sitter där och porr surfar sen kommer en lärare och frågar. Får man va med och kolla? xD

Tror du seriöst dom skulle göra det?

 

Tänk OM

 

Precis :P

 

Man kan ju alltid ta och lägga upp en massa text/annan fil/mapp på skrivbordet sen lägga alla genvägar i en av mapparna (om du gör en mapp).

 

Och om du för en textfil. Döp dom 1,2,3,4 osv sen kan man göra i en viss ordning så blir det en fin text :)

 

EDIT: Bild på hur jag menade:

 

http://www.kaktuszon.netau.net/uploads/hej.PNG

Redigerat av jacob_96
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Mm. Jag i skolan fick dom nya datorer. Jag fråga om jag kunde få ett tangetbord. Jag fick det :) Ska byta plats på några tangenter :)

Lol as fail, en kille i min skola skulle byta lösenord så han satte sig vid ett tangentbord där de hade gjort så. Så skrev han lösenordet i den ordningen tagenterna var lagda :_

 

så gjorde jag på min pappas jobbdator han var nära på att skicka tebaks den
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ändra Internet genvägen till www.nobrain.dk

Min kompis brorsa tipsade honom om den sidan och då sa han det till en annan kompis så han gick in där... och, well inget jag rekommenderar (har inte sett den). Den innehåller 3 nakna gubbar och en dusch. ;( Sen måste man se hela, den kan inte stängas ned man måste se hela lol.

 

Så, iaf GÅ INTE IN PÅ SIDAN

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Tänk om man sitter där och porr surfar sen kommer en lärare och frågar. Får man va med och kolla? xD

Tror du seriöst dom skulle göra det?

 

Men han skämtar ju?

 

du vet vad du pratar om, några i min klass visade upp en sån sida för läraren som inte var spärrad av kommunen...

han bara skrattade åt dem

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...