SNUFFINATOR Skrivet 18 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2009 (redigerat) Här kan man prata om allt som har med seafight att göra :) Vem alla är det som spelar det? Håller på att spela just nu men lite svårt när datorn laggar hela tiden :P Jag vet att det finns trådar om seafight men alla är så gamla så jag gjorde en ny :D [EDIT] Slipper inte in, står "Skriv in ett användarnamn" ;s Redigerat 18 Juni 2009 av Quatix Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bart1 Skrivet 18 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2009 jag har varit medlem på seafight Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
timi3 Skrivet 25 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2009 Jag kör det ibland, jag är ju själv Moderator i gladius2.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 25 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2009 Jag har varit medlem men orkade inte fortsätta :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 27 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2009 jag är medlem! Det är jättekul. men har inte spelat på en vecka! är nivå 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 27 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2009 jag är medlem! Det är jättekul. men har inte spelat på en vecka! är nivå 3 jo...du måste ju tyckt att det var väldigt kul :rolleyes: Men körde det innan, men blev lite tråkigt när man hade bästa gratis skeppet och det var ändå rättså dåligt :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fag Skrivet 28 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2009 jag är medlem! Det är jättekul. men har inte spelat på en vecka! är nivå 3 jo...du måste ju tyckt att det var väldigt kul :rolleyes: Men körde det innan, men blev lite tråkigt när man hade bästa gratis skeppet och det var ändå rättså dåligt :/ Spelade förut också men sluta just för samma anledning <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 30 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2009 jag är medlem! Det är jättekul. men har inte spelat på en vecka! är nivå 3 jo...du måste ju tyckt att det var väldigt kul :rolleyes: Men körde det innan, men blev lite tråkigt när man hade bästa gratis skeppet och det var ändå rättså dåligt :/ Hehe glömde skriva att jag har tröttnat på det lite, men snart börjar jag igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.