SNUFFINATOR Skrivet 18 Juni 2009 Rapport Skrivet 18 Juni 2009 (redigerat) Här kan man prata om allt som har med seafight att göra :) Vem alla är det som spelar det? Håller på att spela just nu men lite svårt när datorn laggar hela tiden :P Jag vet att det finns trådar om seafight men alla är så gamla så jag gjorde en ny :D [EDIT] Slipper inte in, står "Skriv in ett användarnamn" ;s Redigerat 18 Juni 2009 av Quatix Citera
timi3 Skrivet 25 Juni 2009 Rapport Skrivet 25 Juni 2009 Jag kör det ibland, jag är ju själv Moderator i gladius2.com Citera
MentalogisT Skrivet 25 Juni 2009 Rapport Skrivet 25 Juni 2009 Jag har varit medlem men orkade inte fortsätta :o Citera
JonteFire2 Skrivet 27 Juni 2009 Rapport Skrivet 27 Juni 2009 jag är medlem! Det är jättekul. men har inte spelat på en vecka! är nivå 3 Citera
TheGreatest Skrivet 27 Juni 2009 Rapport Skrivet 27 Juni 2009 jag är medlem! Det är jättekul. men har inte spelat på en vecka! är nivå 3 jo...du måste ju tyckt att det var väldigt kul :rolleyes: Men körde det innan, men blev lite tråkigt när man hade bästa gratis skeppet och det var ändå rättså dåligt :/ Citera
fag Skrivet 28 Juni 2009 Rapport Skrivet 28 Juni 2009 jag är medlem! Det är jättekul. men har inte spelat på en vecka! är nivå 3 jo...du måste ju tyckt att det var väldigt kul :rolleyes: Men körde det innan, men blev lite tråkigt när man hade bästa gratis skeppet och det var ändå rättså dåligt :/ Spelade förut också men sluta just för samma anledning <_< Citera
JonteFire2 Skrivet 30 Juni 2009 Rapport Skrivet 30 Juni 2009 jag är medlem! Det är jättekul. men har inte spelat på en vecka! är nivå 3 jo...du måste ju tyckt att det var väldigt kul :rolleyes: Men körde det innan, men blev lite tråkigt när man hade bästa gratis skeppet och det var ändå rättså dåligt :/ Hehe glömde skriva att jag har tröttnat på det lite, men snart börjar jag igen Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.