Hoppa till innehåll

Patch 3.2


zitroz

Rekommendera inlägg

Jämn ökning av svårighet? Nej dom nerfar för att p12or klagar lol

 

En VoA poll? Försök att hitta en ulduar poll så kanske jag bryr mig, VoA är ett skämt och är inte skapat för att vara svårt som ulduar och naxx borde ha varigt, självklart vill ingen göra den svår

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 216
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Jämn ökning av svårighet? Nej dom nerfar för att p12or klagar lol

 

Det är din rationalisering, född ur "myter".

Blizzard har ändrat saker för att många postat om något på forumet, t ex en Ability som varit för stark, men de nerfar inte för att folk tjatar, utan för att de själva efteråt avgör att de hade rätt och därför nerfar eller buffar.

 

Blue posts har redan konstaterat att de inte nerfar p.g.a att många vill ha det, utan för att de själva avgör att det bör göras.

 

Ghostcrawler: We don't nerf anyone due to public outcry.

 

En VoA poll? Försök att hitta en ulduar poll så kanske jag bryr mig, VoA är ett skämt och är inte skapat för att vara svårt som ulduar och naxx borde ha varigt, självklart vill ingen göra den svår

Du ignorerar poängen.

Även med något som haft så mycket klagomål runt sig är endast 1/4 negativa. Jag har ingen liknande poll om Ulduar eller allmänt, men jag förväntar mig ingen större förändring.

Och varför skulle Naxx ha varit svårt, när den var det innan BC, och bestämdes tidigt att det skulle vara entry-level?

 

Är dock helt säker på att du sitter och trycker på idén om att i en Ulduar poll skulle 99% vara negativa, för att DU är det.

Redigerat av fishmaster
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

En VoA poll? Försök att hitta en ulduar poll så kanske jag bryr mig, VoA är ett skämt och är inte skapat för att vara svårt som ulduar och naxx borde ha varigt, självklart vill ingen göra den svår

Du ignorerar poängen.

Även med något som haft så mycket klagomål runt sig är endast 1/4 negativa. Jag har ingen liknande poll om Ulduar eller allmänt, men jag förväntar mig ingen större förändring.

Och varför skulle Naxx ha varit svårt, när den var det innan BC, och bestämdes tidigt att det skulle vara entry-level?

 

Är dock helt säker på att du sitter och trycker på idén om att i en Ulduar poll skulle 99% vara negativa, för att DU är det.

 

Du har svårt att inse att blizzard bara gör det dom ser skulle göra de mesta glada, alltså p12or, för att få in mera pengar - tror du dom bryr sig om hur bra raidsen är uppbyggda om snorungar föredrar att få allt på silverfat så att blizzard får mer subscriptions? Get real, http://www.mmo-champion.com/index.php?topic=67850.0, jag kan fortsätta posta sånt här, det kommer fortfarande bara vara du som tror att spelet i helhet har förbättrats sen TBC

 

"Anyway, I have a 80 Pala, enjoyed leveling it and have full T7.5 but lost interest in the game really. I still log on for a bit to chat but I never do anything constructive, WotlK is just boringly easy, and I've never been a 'hardcore' player."

 

fishmaster: lol skitunge, det är bara en post, bevisar ingenting, dom som tycker att wow är bra kollar inte på forum -.-

 

Så kommer din reply se ut antar jag? Du är blind, spelet är inte casual friendly eller allmänt roligt, det är för lätt, för både dom som spelar 2 timmar om dagen och hardcores, jag börjar tvivla på att vi spelar samma spel här

Redigerat av Hivee
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du har svårt att inse att blizzard bara gör det dom ser skulle göra de mesta glada, alltså p12or, för att få in mera pengar - tror du dom bryr sig om hur bra raidsen är uppbyggda om snorungar föredrar att få allt på silverfat så att blizzard får mer subscriptions? Get real, http://www.mmo-champion.com/index.php?topic=67850.0, jag kan fortsätta posta sånt här, det kommer fortfarande bara vara du som tror att spelet i helhet har förbättrats sen TBC

 

Jag har inte svårt att "inse" något, jag har svårt att tycka som dig.

Vem kan klandra mig för det.

 

Jag kan inte säga vad medelåldern av WoWs spelarbas är, ej heller kan du. Så varför prata om p12:or? För att du tror att ditt argument blir accepterat för att du har en grupp att skylla på.

 

Att de gör spelet mer tillgängligt men fortfarande fokusera på raids, det tycker du är dåligt, för att du kopplar det med att småungar ska vara glada. En intressant koppling.

 

"jag kan fortsätta posta sånt här, det kommer fortfarande bara vara du som tror att spelet i helhet har förbättrats sen TBC"

 

Hur kan du påstå att jag är den ende som är relativt nöjd? Utgår du från tråden här nu igen? Jag vet, jag går in på ett forum för anorektiska för att sedan påstå att alla kvinnor är det.

 

EDIT:

 

"fishmaster: lol skitunge"

Du säger "lol" för att sedan kalla mig omogen. Oxymoron.

 

det är bara en post, bevisar ingenting, dom som tycker att wow är bra kollar inte på forum -.-

"Ghostcrawler sa så men eftersom det inte passar min bild av saken så är det falskt. om ghostcrawler hade sagt att de nerfade pga tjat skulle jag se det som bestridligt".

Redigerat av fishmaster
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du har svårt att inse att blizzard bara gör det dom ser skulle göra de mesta glada, alltså p12or, för att få in mera pengar - tror du dom bryr sig om hur bra raidsen är uppbyggda om snorungar föredrar att få allt på silverfat så att blizzard får mer subscriptions? Get real, http://www.mmo-champion.com/index.php?topic=67850.0, jag kan fortsätta posta sånt här, det kommer fortfarande bara vara du som tror att spelet i helhet har förbättrats sen TBC

Jag har inte svårt att "inse" något, jag har svårt att tycka som dig.

Vem kan klandra mig för det.

 

Jag kan inte säga vad medelåldern av WoWs spelarbas är, ej heller kan du. Så varför prata om p12:or? För att du tror att ditt argument blir accepterat för att du har en grupp att skylla på.

 

Att de gör spelet mer tillgängligt men fortfarande fokusera på raids, det tycker du är dåligt, för att du kopplar det med att småungar ska vara glada. En intressant koppling.

 

"jag kan fortsätta posta sånt här, det kommer fortfarande bara vara du som tror att spelet i helhet har förbättrats sen TBC"

 

Hur kan du påstå att jag är den ende som är relativt nöjd? Utgår du från tråden här nu igen? Jag vet, jag går in på ett forum för anorektiska för att sedan påstå att alla kvinnor är det.

 

LoL, fortfarande inte hittat någon som tycker som du ey? Fortsätt leta, kanske hittar någon snart
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

LoL, fortfarande inte hittat någon som tycker som du ey? Fortsätt leta, kanske hittar någon snart

 

Jag letar inte.

Levlar alts eller? Coolt, srs biz

 

Nej.

 

Heroics? plx ty

 

Jag spelar inte just nu.

 

För övrigt behöver jag inte leta upp trådar med glada spelare, för du skulle ignorera dem för att de var missvisande, vilket är exakt samma problem med dina whine-trådar.

 

Och ja, det finns inte många sådana, av anledningar jag redan nämnt.

Redigerat av fishmaster
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

LoL, fortfarande inte hittat någon som tycker som du ey? Fortsätt leta, kanske hittar någon snart

 

Jag letar inte.

Levlar alts eller? Coolt, srs biz

 

Nej.

Heroics? plx ty

 

Jag spelar inte just nu.

 

För övrigt behöver jag inte leta upp trådar med glada spelare, för du skulle ignorera dem för att de var missvisande, vilket är exakt samma problem med dina whine-trådar.

 

Och ja, det finns inte många sådana, av anledningar jag redan nämnt.

 

Eller så hittade du bara inga kek
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Eller så hittade du bara inga kek

Som sagt, jag letade inte. Så lägg ner.

 

EDIT: Kan vi inte bara låta det här vila.

Det är en evig diskussion mellan personers olika ÅSIKTER (Nej, inga fakta.)

 

I'm out.

Redigerat av fishmaster
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...