Hoppa till innehåll

Patch 3.2


zitroz
 Dela

Rekommendera inlägg

Haha.. du.. du sitter här och tjafsar med mig om svårighetsgrad på raids och hur dom är uppbyggda.. när du inte raidar så mycket? Du är patetisk, inte konstigt att du inte har någon som helst aning om vad du snackar om o_O

 

Nej seriöst, hela den här tiden vi har tjafsat har jag trott att du iallafall hade lite koll på vad du pratade om, raidade ulduar eller så, men på riktigt? Gud, jag vill ha tillbaka mina timmar jag slösat på att prata med dig

Redigerat av Hivee
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 216
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Haha.. du.. du sitter här och tjafsar med mig om svårighetsgrad på raids och hur dom är uppbyggda.. när du inte raidar så mycket? Du är patetisk, inte konstigt att du inte har någon som helst aning om vad du snackar om o_O

Jag har kört i princip alla raids i alla svårighetsgrader,

Då jag vet att raids blir progressivt svårare oavsett hur man vänder på det så behöver jag inte ta ner Algalon på hardmode bara för att säga att raids nu inte ska vara så svåra som du verkar tro att de ska vara.

 

"Du är patetisk"

 

Så häftig du är.

Jag är patetisk för att jag inte gråter för att spelet inte är som det varit, vem av oss är patetisk nu igen?

 

Du tror säkert du är på något sätt upplyst för att du har någon rebellisk åsikt. Ställ dig i kön, gnällunge.

Redigerat av fishmaster
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Haha.. du.. du sitter här och tjafsar med mig om svårighetsgrad på raids och hur dom är uppbyggda.. när du inte raidar så mycket? Du är patetisk, inte konstigt att du inte har någon som helst aning om vad du snackar om o_O

Jag har kört alla raids i alla svårighetsgrader,

Då jag vet att raids blir progressivt svårare oavsett hur man vänder på det så behöver jag inte ta ner Algalon på hardmode bara för att säga att raids nu inte ska vara så svåra som du verkar tro att de ska vara.

 

"Du är patetisk"

 

Så häftig du är.

Jag är patetisk för att jag inte gråter för att spelet inte är som det varit, vem av oss är patetisk nu igen?

 

Du, jag sa det nyss?

 

Jag begriper inte hur du orkar, du har absolut ingen aning om hur raids är i wotlk men ändå så bråkar du? Snälla nån, inte konstigt att du höll käft i några veckor

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du, jag sa det nyss?

 

Och jag sa emot.

 

Jag begriper inte hur du orkar, du har absolut ingen aning om hur raids är i wotlk men ändå så bråkar du? Snälla nån, inte konstigt att du höll käft i några veckor

Va? Jag har kört alla raids innan Ulduar, och jag har förstått att Ulduar ska vara någorlunda svårare än de raids vi har nu.

Så vad är det jag inte vet, bortsett från att kunna Ulduars taktiker ut och in?

 

Jag blev avstängd i 2 veckor för att jag postade en bild i en tråd, inte för att jag hade slut på saker att säga.

Bra försök.

Redigerat av fishmaster
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag begriper inte hur du orkar, du har absolut ingen aning om hur raids är i wotlk men ändå så bråkar du? Snälla nån, inte konstigt att du höll käft i några veckor

Va? Jag har kört alla raids innan Ulduar, och jag har förstått att Ulduar ska vara någorlunda svårare än de raids vi har nu.

Så vad är det jag inte vet, bortsett från att kunna Ulduars taktiker ut och in?

 

Jag blev avstängd i 2 veckor för att jag postade en bild i en tråd, inte för att jag hade slut på saker att säga.

Bra försök.

 

Nej, du är en sorglig casual patriot som spelar en timme om dagen och tror att du vet hur spelet fungerar, håll dig till dina alts och det du faktiskt vet något om, hördu
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

1-80 är nu format för att det ska ungefär lika lång tid som 1-60 tog innan BC, för en person med god koll på var han skulle questa och liknande. Svårt? Vadå svårt? Är levlandet menat att vara utmanande?

Om du inte visste det så är levlandet en del av spelet och borde därför vara åt minnstonde liite utmanande iallafall.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men jag får väl försöka förklara min idé om expansionerna när tbc kom kunde dom ha gjort alla raids till lvl 70 raids och kanske lämna kvar dom som 60 raids, så det finns tex "Zul'gurub (60)" och "Zul'gurub (70)". Men hur som helst gjorde dom alla nya raids också? Sen kunde man ju blanda lite så några tbc raider varlättare en några pre-tbc raider. Men hur som helst hoppas ni har fattat vad jag menade. Och jag visste att naxx var en 40man raid innan wotlk

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nej, du är en sorglig casual patriot som spelar en timme om dagen och tror att du vet hur spelet fungerar, håll dig till dina alts och det du faktiskt vet något om, hördu

 

Naej jag spelar mer än så.

Kan ju upprepa att jag har raidat mycket tidigare, men inte längre. Jag körde i en guild som raidade 4 timmar om dagen 5 dagar i veckan. Hur länge orkar man med sådant? Vi clearade såklart allting förutom Sarth3D, vi tog Sarth2D. Jag blev inaktiv och blev kickad efter ett tag. De tog såklart Sarth3D ett tag efteråt.

 

Men jag har alltid varit en med alts, japp. Har 2 level 80s, rogue på 79, prot tank på 78, mage på 77 och en hel del 70s som jag inte kör på.

 

När jag tröttnade på att raida på min hunter körde jag på min priest istället. Och tänka sig, tack vare att Blizzard gjort saker mer tillgängliga lyckades jag samla på mig okej gear på ett antal dagar, hade tur med drops i 5mans, fick ihop reputation och annat, T8 från Emalon... köpte några fina BoEs på AH. Så var man någorlunda redo att hela raids om man ville det. Är det negativt? Att man inte måste spendera månader på att få ihop okej gear nuförtiden?

 

Nej nej, det tyder på att jag är en liten mentalt störd unge enligt dig. Underbar logik du.

 

Ärligt talat, sluta gnälla över den relativt enkla svårigheten och vänta på Icecrown Citadel. Sluta spela helt tills dess, det vore nog bäst för dig.

 

"sorglig casual patriot" herregud...

 

Du har fortfarande inte sagt vad det är jag inte vet om spelet. Bortsett från Ulduar då.

Kom igen.

 

Om du inte visste det så är levlandet en del av spelet och borde därför vara åt minnstonde liite utmanande iallafall.

Så, utmananingen med att levla är att inte tröttna på att behöva springa till fots i evigheter.

Tycker själv level 20 är lite lågt, bättre med 30. 30-40 utan någon mount förr sög.

Redigerat av fishmaster
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nej, du är en sorglig casual patriot som spelar en timme om dagen och tror att du vet hur spelet fungerar, håll dig till dina alts och det du faktiskt vet något om, hördu

 

Du har fortfarande inte sagt vad det är jag inte vet om spelet. Bortsett från Ulduar då.

Kom igen.

 

Snark, lägg av, du är f*n inte värd att prata med, det är som att diskutera partikelfysik med en snorunge, "jag spelade förut men nu levlar jag alts istället, jag tycker fortfarande jag är bra eftersom jag lyckades ta hela naxxramas och sarth 2D som är jättesvåra imho, jag har aldrig varit i ulduar men jag tycker fortfarande att raiding i wow är utmanande och inte lätt alls, bara allmänt roligare och tilltalar flera, inte alls för att blizzard ska få minderåriga att fortsätta och vara glada och göra det ett h*lvete för dom som tyckte om hur spelet var" Ungefär så?

 

30-40 utan någon mount förr sög.

 

Enligt vem? Har du någon som kan bekräfta förutom du själv? Eftersom du verkar vara allergisk mot utmaningar

 

Vi clearade såklart allting förutom Sarth3D

 

Svårt, "allt förutom sarth3d" är skitlätt content vemsomhelst kan klara utan att fokusera

 

Är det negativt? Att man inte måste spendera månader på att få ihop okej gear nuförtiden?

 

Gud, hur dum är du? Det är just det som fuckar upp wow, tänk lite

 

http://i58.photobucket.com/albums/g266/Matusu/roflmao.jpg

 

tack vare att Blizzard gjort saker mer tillgängliga lyckades jag samla på mig okej gear på ett antal dagar
Är det negativt? Att man inte måste spendera månader på att få ihop okej gear nuförtiden?

Failure :rolleyes:

 

Du måste seriöst vara beroende av privatservrar, http://www.xtremetop100.com/world-of-warcraft, här, gå in här så kan du spela som du vill - full epic första dagen och särlätta raids

Redigerat av Hivee
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Snark, lägg av, du är f*n inte värd att prata med, det är som att diskutera partikelfysik med en snorunge, "jag spelade förut men nu levlar jag alts istället, jag tycker fortfarande jag är bra eftersom jag lyckades ta hela naxxramas och sarth 2D som är jättesvåra imho, jag har aldrig varit i ulduar men jag tycker fortfarande att raiding i wow är utmanande och inte lätt alls, bara allmänt roligare och tilltalar flera, inte alls för att blizzard ska få minderåriga att fortsätta och vara glada och göra det ett h*lvete för dom som tyckte om hur spelet var" Ungefär så?

 

Raids just nu är inte särskilt utmanande, Ulduar ska tydligen vara det, till viss del. Men som sagt, jag har inte varit där själv.

Vad har minderåriga spelare med saken att göra? Egentligen?

 

Enligt vem? Har du någon som kan bekräfta förutom du själv? Eftersom du verkar vara allergisk mot utmaningar

 

Enligt mig, för att det är relativt mycket springande till zonerna 30-40.

Men oh, det är ju uuuuuutmaningen, för det ska vara tråkigt springande

Vad har du att säga emot egentligen?

 

Svårt, "allt förutom sarth3d" är skitlätt content vemsomhelst kan klara utan att fokusera

 

Konstigt, eftersom det är meningen.

 

Gud, hur dum är du? Det är just det som fuckar upp wow, tänk lite

 

Åh nej, fler spelare får gearet som behövs för att kunna raida. Katastrof.

Världen går under. Gråtande hardcores kan ses springande på gatorna

 

Är säker på att allt blir mycket värre för dig för att andra spelare i andra guilds också får gear, i raids som är menade att vara enkla. Varje gång en PuG tar ner en boss i Ulduar så blir du disconnected.

 

Failure :rolleyes:

 

Om du säger det så.

 

Du måste seriöst vara beroende av privatservrar, http://www.xtremetop100.com/world-of-warcraft, här, gå in här så kan du spela som du vill - full epic första dagen och särlätta raids

Jag kör inte på privaterealms och tänker ej heller göra det, tack.

Redigerat av fishmaster
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är det som är meningen? Exakt, ja, det är det som är meningen, men så är det inte, men eftersom du har tagit casual player till en helt ny nivå så är det förståeligt om du inte fattar det

 

Håll dig till dina alts, tjafsa inte med mig om saker du inte vet någonting om, du försöker motbevisa alla här på forumet att dessa ändringar gör spelet allmänt roligare och mer casual friendly, lägg ner, det är du tyvärr ensam om att tycka och ska jag vara ärlig betyder det du har sagt 0, sluta leka proffs, om du tycker att spelet är bra som det är och att det är allmänt roligare, håll det för dig själv och försök inte få andra att inse det

 

Jag kör inte på privaterealms och tänker ej heller göra det, tack.

 

Lustigt att din version av hur ett idealiskt WoW ska se ut är mer eller mindre en då

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är det som är meningen? Exakt, ja, det är det som är meningen, men så är det inte, men eftersom du har tagit casual player till en helt ny nivå så är det förståeligt om du inte fattar det

 

Va?

 

Håll dig till dina alts, tjafsa inte med mig om saker du inte vet någonting om, du försöker motbevisa alla här på forumet att dessa ändringar gör spelet allmänt roligare och mer casual friendly, lägg ner,

 

Jag kan inte "bevisa" mina åsikter. Jag kan dock presentera orsaker till varför jag tycker som jag gör.

Jag tycker annorlunda om dagens raids än dig för att du tycker allt ska vara svårt och utmanande direkt.

 

det är du tyvärr ensam om att tycka

 

Oj då, vad har du för att backa upp det då? Frågat alla WoW spelare?

Eller utgår du kanske från den här tråden?

 

och ska jag vara ärlig betyder det du har sagt 0, sluta leka proffs, om du tycker att spelet är bra som det är och att det är allmänt roligare, håll det för dig själv och försök inte få andra att inse det

 

Du gör precis likadant.

 

Lustigt att din version av hur ett idealiskt WoW ska se ut är mer eller mindre en då

 

Visste att du skulle säga något sånt, skulle visa om du hade förmågan att tänka icke-binärt eller inte.

För tydligen finns det bara 2 versioner enligt dig, få allt gear direkt eller kämpa som en kinesisk farmare.

 

Tillbaka till svårighet och om hur det går i tiers;

 

Q u o t e:

2-was ulduar meant to be so casual-unfriendly ?

 

 

Zarhym: No, but it's meant to be harder than Naxxramas, and players will find some "gear checks." Keep in mind also that tricks to defeating bosses in Ulduar aren't so common knowledge as they were with Naxxramas, since the mechanics of those fights did not fundamentally change from the level 60 version.

 

Q u o t e:

3-will this be changed ? (GM's call that balancing encouters)

 

 

We are evaluating some of the encounters. We'll provide more information if we feel further tuning is needed.

 

These encounters should definitely be a new level of challenge for the average guild in Wrath of the Lich King. With that said, the type of difficulty of each encounter is being analyzed. For instance, if a boss is going to swing twice at a tank resulting in astronomical amounts of damage in a matter of seconds, that's a degree of difficulty that's worth further scrutinizing.

 

Q u o t e:

4-ppl kept whining about how easy naxx was, is ulduar what raid difficulty really is suppose to be ?

 

 

It's a step in that direction, and we think it's a pretty fair step. The average guild should expect to need to spend some time progressing through this instance. Your guild probably isn't going to have this place on farm in the next week or so, Dreadstein, nor is mine for that matter.

 

You'll see the degree of difficulty continue to rise with each tier of content. Casual or no though, with the proper amount of coordination and gear, we expect Ulduar to be doable.

Så, vad kan vi säga.

Ulduar skulle inte vara mycket svårare än Naxxramas. Det var svårare än de tänkt och bossarna nerfas (som ses nu).

Svårighetsgrad ökar i tiers, vilket innebär att vi fortfarande ligger på, vad ska man säga, Tier2. Där Hyjal/BT i BC var Tier3 och Sunwell Tier 4.

Redigerat av fishmaster
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...