Hoppa till innehåll

Patch 3.2


zitroz

Rekommendera inlägg

Officiell? Har någon av er här ens tittat på dungeon & raid forumen? Finns typer 10 gånger värre än jag, men alla hardcore spelare håller med mig, inget snack om saken, wotlk har bara blivit sämre och sämre

Kan du bevisa att alla "hardcore"-spelare håller med dig?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 216
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Officiell? Har någon av er här ens tittat på dungeon & raid forumen? Finns typer 10 gånger värre än jag, men alla hardcore spelare håller med mig, inget snack om saken, wotlk har bara blivit sämre och sämre

Kan du bevisa att alla "hardcore"-spelare håller med dig?

 

Kan du bevisa att dom inte gör det?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ok, för det första så var jag ironisk. För det andra så kan jag bevisa att alla inte håller med dig.

 

Det är omöjligt att flera miljoner personer innehar exakt samma åsikter.

Exakt? Mhm, alla har exakt på pricken samma åsikt

 

Men för all del, bevisa det

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Alla som har en mental kapacitet större än en död tvättbjörn ser att eftersom sannolikheten för att ditt påstående skulle vara sant är så otroligt liten, så kan det dömas ut som osanning. Därmed kan man dra slutsatsen att sannolikhet kan användas som bevis i detta fallet, då det framstår som självklart att du farit med osanning i dina tidigare inlägg.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Alla som har en mental kapacitet större än en död tvättbjörn ser att eftersom sannolikheten för att ditt påstående skulle vara sant är så otroligt liten, så kan det dömas ut som osanning. Därmed kan man dra slutsatsen att sannolikhet kan användas som bevis i detta fallet, då det framstår som självklart att du farit med osanning i dina tidigare inlägg.

Spara på fina orden, kom du hit för att försöka decka mig med förolämpningar? Försök att slå mig med frigolit istället, har nog större effekt
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Alla som har en mental kapacitet större än en död tvättbjörn ser att eftersom sannolikheten för att ditt påstående skulle vara sant är så otroligt liten, så kan det dömas ut som osanning. Därmed kan man dra slutsatsen att sannolikhet kan användas som bevis i detta fallet, då det framstår som självklart att du farit med osanning i dina tidigare inlägg.

Spara på fina orden, kom du hit för att försöka decka mig med förolämpningar? Försök att slå mig med frigolit istället, har nog större effekt

 

ahaha :D fyfan

 

Jag tycker att det verkar ganska skönt med nya patchen, epic maunt i 40 =D

Redigerat av WahWah
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ok, för det första så var jag ironisk. För det andra så kan jag bevisa att alla inte håller med dig.

 

Det är omöjligt att flera miljoner personer innehar exakt samma åsikter.

Hålla med och ha exakt samma åsikt är helt olika saker så du kan inte använda det om ett bevis..
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...