zitroz Skrivet 13 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2009 Idag såg jag hordes pala set = /facepalm+lmao Här är seten än så länge Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 13 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2009 Death knight på undead male är badass, hands down :P Iaf med lite skor och riktiga handskar ;p Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fishmaster Skrivet 15 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2009 Jag blir arg på blizzard för att de är så lata med designen på T9 seten.. serriöst priest/mage/warlock för ally har inte en millimeter skillnad förutom färgerna... /cry De är antagligen bara placeholders för dom riktiga seten. Tror inte det, dom har fått en tendens att göra alla cloth/plate/mail/leather likadana men olika färger. Så har det varit enda sen AQ, om inte tidigare Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 15 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2009 Tycker det är synd att blizz inte wastar tid på att göra unik gear som det var på 60.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 15 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2009 Jag blir arg på blizzard för att de är så lata med designen på T9 seten.. serriöst priest/mage/warlock för ally har inte en millimeter skillnad förutom färgerna... /cry De är antagligen bara placeholders för dom riktiga seten. Tror inte det, dom har fått en tendens att göra alla cloth/plate/mail/leather likadana men olika färger. Så har det varit enda sen AQ, om inte tidigare I nästa expansion så kommer alla set se likadana ut, oavsett om dom är cloth eller plate, Blizzard håller på att bli lata.. Btw...är jag den ända som tycker att det är free epix nu för tiden? Pre-TBC var det fan inte lätt att få epix, nu är det ju löjligt lätt.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 15 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2009 Jag blir arg på blizzard för att de är så lata med designen på T9 seten.. serriöst priest/mage/warlock för ally har inte en millimeter skillnad förutom färgerna... /cry De är antagligen bara placeholders för dom riktiga seten. Tror inte det, dom har fått en tendens att göra alla cloth/plate/mail/leather likadana men olika färger. Så har det varit enda sen AQ, om inte tidigare I nästa expansion så kommer alla set se likadana ut, oavsett om dom är cloth eller plate, Blizzard håller på att bli lata.. Btw...är jag den ända som tycker att det är free epix nu för tiden? Pre-TBC var det fan inte lätt att få epix, nu är det ju löjligt lätt.. Ja, det är löjligt lätt att få epics nuförtiden, det kommer utan tvekan att bli spelets undergång, vänta bara tills nästa expansion så får du på level 10 epic flying för 5g som du kan flyga inomhus och i azeroth, wooo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fishmaster Skrivet 15 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2009 "det kommer utan tvekan att bli spelets undergång" Kan rada upp det som har fått liknande kritik: Patch 1.1, 1.2, 1.3, 1.4, 1.5, 1.6, 1.7, 1.8, 1.9, 2.0, 2.1, 2.2, 2.3, 2.4, 3.0, 3,1, 3,2, BC, WotLK Och nu att det finns fler alternativ till att få okej gear och får mounts tidigare. Förklara hur det blir spelets undergång? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 15 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2009 "det kommer utan tvekan att bli spelets undergång" Kan rada upp det som har fått liknande kritik: Patch 1.1, 1.2, 1.3, 1.4, 1.5, 1.6, 1.7, 1.8, 1.9, 2.0, 2.1, 2.2, 2.3, 2.4, 3.0, 3,1, 3,2, BC, WotLK Och nu att det finns fler alternativ till att få okej gear och får mounts tidigare. Förklara hur det blir spelets undergång? Nej, jag kommer inte tjafsa med dig, om du inte ser hur spelet går ner och ner hela tiden sedan mitten av TBC har du ett problem med hjärnan, sorry Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 15 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2009 Och nu att det finns fler alternativ till att få okej gear och får mounts tidigare. Förklara hur det blir spelets undergång? Vadå "okej gear"? Det är fucking gratis Ulduar 25 gear!Och varför ska man få mount tidigare(igen)? visst det är skönt att ta sig snabbt fram men vafan man beöver inte 100% på 40 och 60% på 20... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blitzcat Skrivet 16 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2009 Dock så kostar arenagearet mer points nu. 2k+ för en del.. PvE-gearet är skitenkelt att fixa, men PvE är ju enkelt generellt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 16 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2009 (redigerat) Sista bossen i 25 man trial of the crusader (alltså den kommande raiden) nere efter 2 försök, wrath of the ezmode continues. Redigerat 16 Juli 2009 av Hivee Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 16 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2009 (redigerat) Dock så kostar arenagearet mer points nu. 2k+ för en del.. PvE-gearet är skitenkelt att fixa, men PvE är ju enkelt generellt. PvE gearen kommer ta PvP gearen Redigerat 16 Juli 2009 av zitroz Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg