BURK Skrivet 20 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2009 PvP blir ännu mer förstört. mm det verkar så och så kommer dom säkert på ett nytt mount som heter typ Über mount eller nåt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
addeB Skrivet 20 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2009 (redigerat) omg hc farming kommer bli mycket vanligare en vad det redan är! och jag blev arg när dom sänkte mount leveln till 30....... Det här är ju oacceptabelt <_< Men dom har ju fixat en quest helper inbyggt i spelet och det är ju bra för nya spelare som inte riktigt vågar testa ^^ Redigerat 22 Juni 2009 av addeB Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellbringer Skrivet 20 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2009 Vet ni när patchen kommer? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 20 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2009 Vet ni när patchen kommer?Eftersom PTR är uppe så njae ett par tre veckor, men eftersom det är blizzard så blir det en två månader Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
g1zm0 Skrivet 20 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2009 Vet ni när patchen kommer?Eftersom PTR är uppe så njae ett par tre veckor, men eftersom det är blizzard så blir det en två månader Är PTR'n uppe? Är det inte bara patch-notes som har släppts? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sportlov Skrivet 20 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2009 Blizztard $$$$$$$ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 21 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2009 Men dom har ju fixat en quest helper inbuggt i spelet och det är ju bra för nya spelare som inte riktigt vågar testa ^^ Dom gör ju bara det för att locka nya spelare! Dom vill ju hellre ha nya spelare som börjar på level 1 och ska slösa massa pengar på månader för att nå 80. Istället för att behålla de spelarna som redan betalt tillräckligt.. snåla f*ttor! >.< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 21 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2009 Det med mounts stör mig inte alls, fattar inte hur ni kan ens bry er, ni är väl 80 redan? Inte exakt en utmaning att få alla mounts innan Epic Flying förut heller. Sen att Emblem of Conquest ska droppa från Heroics är ganska sjukt.. får väl se hur det blir. Det kan ju fortfarande ändras, eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
g1zm0 Skrivet 21 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2009 Det med mounts stör mig inte alls, fattar inte hur ni kan ens bry er, ni är väl 80 redan? Inte exakt en utmaning att få alla mounts innan Epic Flying förut heller. Sen att Emblem of Conquest ska droppa från Heroics är ganska sjukt.. får väl se hur det blir. Det kan ju fortfarande ändras, eller?Somsagt, mycket kan ändras innan patchen släpps. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zkAro Skrivet 22 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2009 ska inte 60% flying mount bli 140% också? Har bara hört det och i så fall är det jävligt nice då 60% går hur sakta som helst ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 22 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2009 Njae, jag är besviken.. För mycket ändringar, inbyggda addons etc, löjligt. Mounts tidigare, är ju varken bra eller dåligt. Bryr mig inte direkt men.. Sen det hära med Emblems of Conquest, vafan! Det suger hårt. Blizzard har ändrat WoW så det ska passa p12or alltså, jag menar, det krävs INGETING att få full epic, och inte så mkt heller för att få bättre än så. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 22 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2009 TBH ser jag nästan ingen anledning till att inte spela privat server när dom gör det såhär löjligt enkelt, ända problemet är alla noobs och non-RPplayers : ( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg