Hoppa till innehåll

Patch 3.2


zitroz
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 216
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

omg hc farming kommer bli mycket vanligare en vad det redan är! och jag blev arg när dom sänkte mount leveln till 30....... Det här är ju oacceptabelt <_<

 

Men dom har ju fixat en quest helper inbyggt i spelet och det är ju bra för nya spelare som inte riktigt vågar testa ^^

Redigerat av addeB
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men dom har ju fixat en quest helper inbuggt i spelet och det är ju bra för nya spelare som inte riktigt vågar testa ^^

Dom gör ju bara det för att locka nya spelare! Dom vill ju hellre ha nya spelare som börjar på level 1 och ska slösa massa pengar på månader för att nå 80. Istället för att behålla de spelarna som redan betalt tillräckligt.. snåla f*ttor! >.<

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det med mounts stör mig inte alls, fattar inte hur ni kan ens bry er, ni är väl 80 redan? Inte exakt en utmaning att få alla mounts innan Epic Flying förut heller. Sen att Emblem of Conquest ska droppa från Heroics är ganska sjukt.. får väl se hur det blir. Det kan ju fortfarande ändras, eller?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det med mounts stör mig inte alls, fattar inte hur ni kan ens bry er, ni är väl 80 redan? Inte exakt en utmaning att få alla mounts innan Epic Flying förut heller. Sen att Emblem of Conquest ska droppa från Heroics är ganska sjukt.. får väl se hur det blir. Det kan ju fortfarande ändras, eller?

Somsagt, mycket kan ändras innan patchen släpps.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Njae, jag är besviken.. För mycket ändringar, inbyggda addons etc, löjligt. Mounts tidigare, är ju varken bra eller dåligt. Bryr mig inte direkt men.. Sen det hära med Emblems of Conquest, vafan! Det suger hårt. Blizzard har ändrat WoW så det ska passa p12or alltså, jag menar, det krävs INGETING att få full epic, och inte så mkt heller för att få bättre än så.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...