Hoppa till innehåll

Patch 3.2


zitroz

Rekommendera inlägg

Så hemskt att man får mount tidigare vilket gör spelet allmänt roligare.

 

Är dock lite kritisk mot att alla emblems blir of Conquest.

Känns lite som om vi redan är vid sista stora patchen innan en expansion, där allt gear slängs ut åt en. Som i 2.0 (innan BC släpptes) när man på några dagar kunde få HWL gear i det nya pvp systemet, eller i 3.0 (innan WotLK) som slaktade raidbossars health.

Redigerat av fishmaster
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 216
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Själv tycker jag att i princip varje patch sedan Pre-TBC har förstört spelet mer.

 

Så du menar att varje patch som släppts har förstört spelet?

 

Nej, i princip

 

Vissa saker gör det bättre, vissa saker gör det sämre.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men om ni tänker så här, patcherna har ju inte förstört spelet tillräckligt mycket för att ni ska sluta spela (ni värkariallafall ha kommit tillbaka) när bc kom såbryde jag mig faktiskt inte om patcherna var ganska låg lvl, hade precis börjat igen (rerollat) så det kanske var därför men hur som helst så spelar det väl ingen roll om alla under gearade får en chans att komma ikapp? och ja jag spelade pre-tbc hu konstigt det en låter :(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men om ni tänker så här, patcherna har ju inte förstört spelet tillräckligt mycket för att ni ska sluta spela (ni värkariallafall ha kommit tillbaka) när bc kom såbryde jag mig faktiskt inte om patcherna var ganska låg lvl, hade precis börjat igen (rerollat) så det kanske var därför men hur som helst så spelar det väl ingen roll om alla under gearade får en chans att komma ikapp? och ja jag spelade pre-tbc hu konstigt det en låter :(

Spelet är fortfarande bra, bara inte alls lika bra som förut
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men om dom inte hade ändrat något skulle man tycka att detvar så brasom man tyckte då?

Men jag håller med tycker det var bättre förut men är fortfarande väldigt bra, förut fick man ju kämpa lite för att få mount (lvl40) sen några patcher efter 2.0 så sänkte dom ju det till 30 och nu till 20? värkar som man kommer få mount i lvl 10 efter nästa expansion :S

 

 

Redigerat av addeB
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...