Hoppa till innehåll

Patch 3.2

zitroz

Rekommendera inlägg

Haha, visar att du inte har varit i ulduar alls, vi tog ulduar ten upp till yogg första veckan, upp till general första veckan på 25 man, patetiskt försök hördu

Oj då, vad har du för att backa upp det då? Frågat alla WoW spelare?

Eller utgår du kanske från den här tråden?

Ja? Har du någon annan än du själv som tycker likadant? Någon ALLS?

Du gör precis likadant.

Jag är proffs, det är inte du :) Och jag har rätt, majoriteten håller med mig - vilka tycker som du? Bortsätt från dom som just startat och mentalt störda? Någon? Någon alls? Eller är det som vanligt bara du?

För tydligen finns det bara 2 versioner enligt dig, få allt gear direkt eller kämpa som en kinesisk farmare.

Nej, det finns 2 versioner - få allt gear på några timmar/dagar eller gå raids och ta ner någorlunda svåra bossar och ha en chans att få epic och inte få allt genom att gå heroics där bossar och trash har lika mycket HP som på level 70

Din källa är helt värdelös, blizzard har inte en aning om hur svårt någonting är jämfört med någonting annat, och om det skulle visa sig att man inte kan döda saker på första försöket och att idioter klagar på forumen så nerfas dom till casual level

Redigerat av Hivee
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 216
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Haha, visar att du inte har varit i ulduar alls, vi tog ulduar ten upp till yogg första veckan, upp till general första veckan på 25 man, patetiskt försök hördu

Jag har redan sagt att jag inte har varit i Ulduar? Minnesförlust?

Ja? Har du någon annan än du själv som tycker likadant? Någon ALLS?

Hur många spelare har WoW? Hur många finns i den här tråden?

Jag är proffs, det är inte du :) Och jag har rätt, majoriteten håller med mig - vilka tycker som du? Bortsätt från dom som just startat och mentalt störda? Någon? Någon alls? Eller är det som vanligt bara du?

GAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAA

"Jag har rätt" "majoriteten håller med mig"

Narcisstistiska unge.

Japp, majoriteten av de i tråden håller med dig eller har inte sagt varken för eller emot dig.

Gratulerar.

Din källa är helt värdelös, blizzard har inte en aning om hur svårt någonting är jämfört med någonting annat, och om det skulle visa sig att man inte kan döda saker på första försöket och att idioter klagar på forumen så nerfas dom till casual level

Nepp, Blizzard har ingen aning, men du har.

Blizzard nerfar tack vare tjat och inte egna kalkuleringar och mål.

Lycka till med det.

Men detta är tröttsamt, hela tiden samma sak. Du tror dig vara någon professionell som har den enda "rätta" åsikten och alla andra är små mentalsjuka ungar.

Visar ju hur smart, intelligent och professionell du är.

Jag låter detta vila. Att "diskutera" saken med dig är som att tjata mot en unge, som tror sig veta "sanningen" och som försöker prata bort alla argument. En liten j*vla skitunge.

Fortsätt att spela du, fortsätt att låtsas att spelet går under för att folk som inte raidar varje dag får acceptabelt gear.

Fortsätt att låtsas att alla som inte har allt på farm är mentalsjuka.

Idiot.

Redigerat av fishmaster
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nepp, Blizzard har ingen aning, men du har.

Lycka till med det.

Så du har ingen som håller med dig? Jag kan fråga en p12a om han vill tycka likadant som du och kanske följa med till grönalund? För att göra dig lite gladare?

LOL LOL LOL, seriöst, gå och spela flyff - kalkuleringar och mål? Du har absolut ingen aning om hur ulduar var prenerf, helt perfekt, inte för svårt och inte för lätt, nu är det ett stort skämt tack vare alla casual whiners på dungeon & raid forumet

Jag begriper inte hur du orkar bråka om nånting du verkligen inte förstår, varje inlägg du har skrivit här senaste dagarna har blivit mer och mer skrattretande, men jag antar att det är svårt att bara sluta prata? Då skulle det verka som om jag hade "vunnit"? Gud, lägg ner, ditt skitsnack betyder ingenting, varför ens diskutera med någon om saker du inte har varit del av?

http://forums.wow-europe.com/thread.html?t...30653&sid=1

Hittade den här tråden, läs, skitkul

"Blizzard ruining their own game?"

"Well, they have.

But the clueless, retarded etcetcetc kids will continue playing because they get free epics.. they know nothing about the game or the classes but hey, they get whatever they want. "

Stämmer in på dig rakt på xD

"Yeah yeah, WoW has been ruined from the day1 of WotLK. There's no doubt about it.

It's just a shade of its former glory now, hurray blizzard! "

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Så du har ingen som håller med dig? Jag kan fråga en p12a om han vill tycka likadant som du och kanske följa med till grönalund? För att göra dig lite gladare?

Sorgligt.

Du verkar faktiskt tro att Blizzards förändringar gått emot hela WoWs spelarbas.

Visste du en sak? Hardcores har alltid varit en minoritet. Naxxramas användes igen i WotLK för att mindre än 3% av alla spelare någonsin satte foten där innan BC.

LOL LOL LOL, seriöst, gå och spela flyff - kalkuleringar och mål? Du har absolut ingen aning om hur ulduar var prenerf, helt perfekt, inte för svårt och inte för lätt, nu är det ett stort skämt tack vare alla casual whiners på dungeon & raid forumet

Ulduar var perfekt då ENLIGT DIG. Lär dig skillnaden.

Ulduar 3.1 var svårare än de planerat (tiers.) och därför nerfats till en jämn nivå över de raids som redan finns.

Men jag trodde du redan hade förstått det.

Jag begriper inte hur du orkar bråka om nånting du verkligen inte förstår, varje inlägg du har skrivit här senaste dagarna har blivit mer och mer skrattretande, men jag antar att det är svårt att bara sluta prata? Då skulle det verka som om jag hade "vunnit"? Gud, lägg ner, ditt skitsnack betyder ingenting, varför ens diskutera med någon om saker du inte har varit del av?

De är skrattretande för att du inte har något vettigt att säga emot, förutom dina eviga "Jag har rätt".

"Då skulle det verka som om jag hade "vunnit"?" Delvis.

Och för att någon borde lära dig att åsikter inte är fakta.

"varför ens diskutera med någon om saker du inte har varit del av?"

Därför att jag har tillräckligt att utgå ifrån.

Ulduar ska vara något svårare än Naxx, det är allt jag behöver veta.

"Well, they have.

But the clueless, retarded etcetcetc kids will continue playing because they get free epics.. they know nothing about the game or the classes but hey, they get whatever they want. "

"Yeah yeah, WoW has been ruined from the day1 of WotLK. There's no doubt about it.

It's just a shade of its former glory now, hurray blizzard!

2 personers citerade åsikter? Starkt.

"Stämmer in på dig rakt på xD"

Säkert.

EDIT: schysst att skriva "majoritet" istället för minoritet.

Redigerat av fishmaster
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Sorgligt.

Du verkar faktiskt tro att Blizzards förändringar gått emot hela WoWs spelarbas.

Visste du en sak? Hardcores har alltid varit en majoritet. Naxxramas användes för att mindre än 3% av alla spelare någonsin satte foten där.

Är du dum? Tror du jag bryr mig hur raiden ser ut eller vad den heter? Bara för att Naxxramas inte raidades av många i pre-TBC så måste dom slänga in den i wotlk och klistra fast en 3+ varningslapp på?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Är du dum? Tror du jag bryr mig hur raiden ser ut eller vad den heter?

Brist på relevans. Ignorerar.

Bara för att Naxxramas inte raidades av många i pre-TBC så måste dom slänga in den i wotlk och klistra fast en 3+ varningslapp på?

Om det är hur du uttrycker en entry-level raid, ja.

EDIT: vill uppmärksamma dig på att jag ändrade posten du citerat. Det skulle stå "Hardcores har alltid varit en minoritet".

Redigerat av fishmaster
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

"Well, they have.

It's just a shade of its former glory now, hurray blizzard!

2 personers citerade åsikter? Starkt.

"Stämmer in på dig rakt på xD"

Säkert.

EDIT: schysst att skriva "majoritet" istället för minoritet.

Vill du att jag ska posta mer? Finns hundratals med posts och massvis med trådar
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vill du att jag ska posta mer? Finns hundratals med posts och massvis med trådar

Ja det är inte så konstigt eftersom man knappast går in på forum för att starta trådar om hur bra allt är.

Väldigt få av WoWs spelare är aktiva på forumet.

Så man ser några trådar med gnäll på Raid forumet, hur får du det till att alla är missnöjda?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Raids just nu är inte särskilt utmanande, Ulduar ska tydligen vara det, till viss del. Men som sagt, jag har inte varit där själv.

Vad har minderåriga spelare med saken att göra? Egentligen?

Det är p12:orna och dom som gör raidsen lättare för att dom klagar på att dom och deras p12 guild inte klarar bossarna.

Enligt vem? Har du någon som kan bekräfta förutom du själv? Eftersom du verkar vara allergisk mot utmaningar

Enligt mig, för att det är relativt mycket springande till zonerna 30-40.

Men oh, det är ju uuuuuutmaningen, för det ska vara tråkigt springande

Vad har du att säga emot egentligen?

Det var jag som påstod att levlingen skulle vara något utmanande inte Hivee.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Enligt vem? Har du någon som kan bekräfta förutom du själv? Eftersom du verkar vara allergisk mot utmaningar

Enligt mig, för att det är relativt mycket springande till zonerna 30-40.

Men oh, det är ju uuuuuutmaningen, för det ska vara tråkigt springande

Vad har du att säga emot egentligen?

Det var jag som påstod att levlingen skulle vara något utmanande inte Hivee.

Inte för att jag inte håller med
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nu pallar jag inte mer. Hur många trådar fanns det som hyllade blizzards nya ideer och nerfs? En? Två möjligtvis?

...

....

.....

Menar du allvar? Alltså seriöst, på forum är det bara gnäll. Slå ihop alla spelare i dom där trådarna så har du 0.001% av Spelarbasen.

Det görs inte trådar för att hylla patcher, men det är många tråden på klassforumen som säger positiva saker om vissa changes och negativa om andra. Så har det alltid varit.

man kommer inte se "3.2 patch have my babies" trådar, men det är alltid roligare att posta gnäll än att man är nöjd.

I de officiella patch-trådarna finns det ALLTID en massa "wtf" "NICE!" "i'm quitting" "Sweet" "fu blizz" "Can't wait." Japp. ALLTID.

Skulle Blizzard fråga ALLA spelare ingame (någon Interface sak) hur tror du statistiken skulle se ut?

"Are you satisfied with World of Warcraft as it is today?"

Tror du 85% skulle svara "OMFG FU BLIZZARD U R RUINING WOW I R GO AION RETARDS DEVELOPERS", medans 15% skulle vara de mentalt störda du gillar att tala om?

Man kan ta mindre statistik, sålänge den inte är direkt partisk, som den vore på Raid forumet (där alla hardcores samlas för att gnälla.)

Ta t ex denna Poll från MMO-Champion, en sida där det vekrar vara en jämn mängd "casuals" och "hardcores".

http://img194.imageshack.us/img194/6461/voapoll.jpg

Självklart kan jag inte göra en generalisering av det, men kolla, bara 26.8% var hardcore muppiga eller anti.

41.8% var nöjda med det, och 31.5% (positiva, ville ha en mindre förändring) skulle vilja att det droppade tokens istället.

Det är enkelt att försöka få det att verka som om alla är negativa genom att posta trådar, och det är helt missvisande.

Det är p12:orna och dom som gör raidsen lättare för att dom klagar på att dom och deras p12 guild inte klarar bossarna.
Låter väldigt fördomsfullt, för att inte nämna korkat. Har du något att backa upp det med? Låt mig påminna om att Blizzard nerfar raids för att de vill hålla en jämn ökning av svårighet, inte för att "p12":or klagar.

Contrary to popular belief.

Redigerat av fishmaster
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...