Dave37 Skrivet 28 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2009 Orkar faktiskt inte läsa hela tråden så jag säger min åsikt utan vidare nu. "Clone Wars: Republic Heroes" ser riktigt misslyckat ut. påminner mig om Star wars Episode III vilket tog sex timmar att klara och var väldigt sällan mjukt och underhållande. LucasArt behöver göra fler spel som var uppskattade: Battlefront och republic comando. The force unleashed var också ett underbart spel med en bra story-känsla, något som jag skulle villja framhävdes lika tydligt i en potentiell battlefront III. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 30 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2009 Det är för att det ska bli portat till PC.Vad menar du med det, gör dom en DLC till TFU på PS3 och Xbox 360, i avsikt att porta själva spelet till PC? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 30 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2009 Spelet blir portat till PC. PC-spelare får 3 nya banor. 2 av banorna släpps som DLC till Xbox 360 och PS3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 30 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2009 Spelet blir portat till PC. PC-spelare får 3 nya banor. 2 av banorna släpps som DLC till Xbox 360 och PS3.Jaha, varför sa du inte de från början bara :P Synd att du inte tyckte om TFU då da, eller har jag fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 31 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2009 That is correct. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.